فال روزانه ششم بهمن ماه 1398

فروردین:

این روزها حس و حال خوبی ندارید، روابط عاطفی شما در وضعیت خوبی نیست اما نگران نباشید همه چیز به زودی درست می شود.ممکن است در محل کارتان سوءتفاهم هایی پیش آمده باشد. از بحث و مشاجره با افراد بپرهیزید که به نفع تان نیست.

اردیبهشت:

برای زندگی تان کمی برنامه ریزی کنید،از تمام فرصت های پیش آمده تان به خوبی استفاده کنید. بیش از هرچیزی به خانواده تان اهمیت دهید. با دوستانتان به مشکل برخورده اید اما سوءتفاهم ها حل خواهد شد.

خرداد:

پروژه های شما با موفقیت به ثمر می رسند اما خیالتان راحت نشود و دست از تلاش نکشید. در مورد هرچیزی جبهه گیری نکنید که به ضررتان تمام می شود. امشب روابط عاطفی شما کمی با مشکل مواجه می شود. به فکر آینده خود باشید.

تیر:

ممکن است در آینده ای نزدیک با یکی از دوستان نزدیکتان مشاجره ای داشته باشید.امروز روز مناسبی برای سرمایه گذاری نیست. یکی از نزدیکان شما دچار بیماری شده است که به زودی خوب خواهد شد. به زودی پولی به دستتان می رسد کمی از آن را در راه خیر خرج کنید.

مرداد:

باید بیش از پیش کار کنید تا اشتباهات گذشته را جبران کنید. نمی توانید به خوبی تمرکز کنید بهتر است تصمیمات مهم را به روز دیگری موکول کنید. آرامش خود را حفظ کنید تا دچار مشکل نشوید. روابط عاطفی شما نیاز به ترمیم دارد تا از هم بپاشد.

شهریور:

امروز از گرفتن تصمیمات مهم بپرهیزید زیرا هر تصمیم کوچک غلطی می تواند منجر به فاجعه ای بزرگ شود. اگر کسی از شما درخواست پول کند سعی کنید به او کمک کنید. ممکن است قرارداد جدیدی ببندید که پول سود زیادی برایتان داشته باشد.

مهر:

امروز کمی عصبانی هستید و با یکی از دوستانتان مشاجره می کنید. آرامش خود را حفظ کنید تا پیش آمدن هرگونه مشکل جلوگیری کنید.به سفری کوتاه مدت می روید و با دوستانتان دیدار می کنید. از تلاش کردن دست نکشید که وقت برای استراحت بسیار است.

آبان:

سعی کنید از انجام کارهای پرتنش و اضطراب دوری کنید شما نیاز به استراحت دارید. از مشورت گرفتن از افراد نابلد دوری کنید زیرا ضرر زیادی به شما خواهد رسید. دوستی تازه با شما ارتباط برقرار کرده است.

آذر:

روابط عاطفی شما دچار مشکل شده و روی روابط کاری شما نیز تاثیر گذاشته است. کمی استراحت کنید تا تمرکز بیشتری روی زندگی شخصی و کاری خود داشته باشید. بیشتر به افراد خانواده اهمیت دهید. فرصت خوبی است تا مشکلات خانوادگی تان را حل کنید.

دی:

امروز کمی نگران و ناراحت هستید. کمتر به آینده فکر کنید، به خدا توکل کنید تا همه چیز حل شود. قراری با شخص جدید می گذارید که سرانجام خوبی دارد. ورزش را شروع کنید تا روحیه شما را بهبود ببخشد.

بهمن:

خبرهای بدی به شما میرسد. با خانواده تان بحث نکنید زیرا روی تمرکز شما تاثیر خواهد گذاشت. روابط کاری شما در وضعیت خوبی است، سعی کنید تلاشتان را بیشتر کنید تا سود بیشتری نصیب تان شود. از تنبلی بپرهیزید.

اسفند:

از انجام بیش از حد کار بپرهیزید. بیشتر استراحت کنید شما نیاز به تفریح دارید. افراد خانواده و دوستانتان را بیشتر درک کنید هرکسی مشکلاتی در زندگی دارد. یک ورزش حرفه ای را شروع کنید تا از تنش های روزانه تان کم کند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *