فال روزانه بیست و هشتم دی ماه 1398

فروردین:

اگر نمی خواهید که میان شما و شریک زندگی تان به دلیل نیازی که به آزادی دارید سوتفاهم ایجاد شود باید همه چیز را بیان کنید. از هرگونه قضاوت دوری کنید زیرا حس درونی شما همیشه هم قابل اعتماد نیست.

اردیبهشت:

مهارت های ارتباط های اجتماعی خود را بالا ببرید، کار زیاد باعث شده شما به شدت احساس خستگی داشته باشید سعی کنید بیشتر استراحت کنید. اگر شما و شریک عاطفیتان فرصتی برای ملاقات با بستگان به همراه یکدیگر پیدا کردید حتما بروید.

خرداد:

سوء تفاهم هایی در زندگی عاطفی تان به وجود می آید. باید آرامش خود را حفظ کنید روابط تا ابد ابد پایدار نیستند توصیه های یک شخص مذکر به شما کمک می کند که برشرایط نامناسب غلبه کنید، مانند یک انسان بالغ تصمیم بگیرید و آینده خود را فدا نکنید.

تیر:

ممکن است به دلیل شکستی که در یک پروژه کاری داشته‌اید احساس ناامیدی کنید، ناامید نباشید اما در حال حاضر زمان مناسبی برای ریسک کردن نیس. آرامش خود را حفظ کنید و از دعوا با یک خانم بزرگتر در خانواده نیز اجتناب کنید. امشب مهمان هایی خواهید داشت که اخبار خوبی به همراه دارند.

مرداد:

ممکن است در طول یک سفر شخصی مبلغی پول از دست بدهید. از طرف دیگر فرصتی برای داشتن یک مشارکت جدیدی را خواهید داشت. از گرفتن تصمیمات عجولانه دوری کنید. بهترین کار این است که از فرصت هایتان در زندگی عاطفی استفاده کنید.

شهریور:

امروز اعتماد به نفس و اراده شما پایین است و  باعث می شود سردرگم شوید. در یک زمان درگیر چندین کار نشوید زیرا هیچ کدام را با موفقیت به تمام نخواهید کرد. حس و حال خوب امروز بعد از ظهر به سمت شما بر می گردد که زمان بسیار عالی را با خانواده سپری خواهید کرد.

مهر:

مهارت های برقراری ارتباطی شما امروز ضعیف است بنابراین نمی توانید با اطرافیان ارتباط خوبی برقرار کنید حتی با شریک عاطفی تان، به نظر می رسد که خسته هستید و حس و حال خوبی ندارید. سفری را لغو کرده اید. سعی کنید با نزدیکان خود بحث را باز کنید و به آن ها فرصت صحبت کردن بدهید.

آبان:

ممکن است فرصتی داشته باشید که سود مالی کسب کنید، فرصت را غنیمت بشمارید و از پول هایتان در راه مناسب استفاده کنید. یکی از دوستان خانوادگی امروز بعد از ظهر برای شما هدیه ای شگفت انگیز به همراه دارد.

آذر:

به نظر می رسد که مصمم هستید تا پروژه‌های کاری که در ذهنتان دارید را اجرا کنید. ایده های خوبی دارید که برای شما پول های بسیار زیادی را به همراه دارد. امروز بعد از ظهر دوستان تان را ملاقات خواهید کرد. حواستان به خانواده تان باشد آن ها مهم ترین افراد در زندگی شما هستند. سعی کنید همواره مانند یک شخص با سیاست رفتار کنید.

دی:

احتمالا تازگی ها زیاد عصبانی شوید خود را کنترل کنید در غیر این صورت به اطرافیانتان ضربه می زنید. امروز بعد از ظهر به یک مهمانی دعوت می شوید. خودخواه نباشید و به دیگران هم توجه کنید. در خطر بحث های شدید با اطرافیان هستید سعی کنید به اعصاب خود مسلط باشید.

بهمن:

شریک زندگی شما ممکن است به دلیل نادیده گرفتن مسائل خانوادگی، با شما بحث کند، اگر آرام باشید و بیشتر درک کنید از دعوا کردن جلوگیری خواهد شد. در مسائل مالی دقت بیشتری داشته باشید تا ضرر نکنید.

اسفند:

مجبور هستید سفری را علی رغم میل خود لغو کنید. با کسی بحث تان شده است شاید حق با شما باشد اما این موضوع مهم است که از دعوا کردن پرهیز کنید. فرصتی را مهیا کنید که حس و حال خود را بهبود بخشید هرچند عصبی باشید و حال خوبی نداشته باشید. بهتر است که کارهای خانه را انجام دهید و آرامش داشته باشید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *