طراحی سریع سایت، چگونه؟

در مقاله های قبلی در مورد اینکه دروپال و وردپرس چیست توضیحاتی را برایتان ارائه دادیم.حال به دیگر مورادی میپردازیم که توسط آن بتوانیم یک سایت را در کمترین زمان ممکن طراحی نماییم.
سیس.علاوه بر این دروپال ، یک cms سازمانی است که تصمیم داریم در مقاله ای دیگر به طور مفصل بدین موضوع بپردازیم.

آموزش طراحی سایت تخصصی

جوملا:

در ادامه بدین مورد میپردازیم که جوملا چگونه به طراحی یک سایت بکلی سریع میپردازد.
از دیگر سیستم های مدیریت محتوا برای طراحی سایت میتوان به جوملا اشاره نمود.یکی از مزیت های طراحی سایت با جوملا ،مقرون به صرفه بودن آن است و قیمت نسبتا پایین آن است.جوملا بشکلی رایگان عرضه میگردد و تنها هزینه ای که برای راه اندازی وبسایتتان باید صورت گیرید هزینه طراحی قالب ،راه اندازی و پشتیبانی سایت است.البته در صورتیکه نیاز به پلاگین خاصی داشته باشید نیز برای طراحی آن باید هزینه نمایید که این مورد در تمامی CMSها صدق میکند.در جوملا نیز مانند وردپرس میتوانید توسط زبان برنامه نویسی PHP امکانات وبسایتتان را توسعه دهید.
نکته : در صورتیکه قصد استفاده از جوملا 3 را دارید باید نسخه PHP مورد استفاده بر روی سرور 1. 3. 5 به بالا باشد و قابلیت magic_quotes_gpc بر روی سرور غیر فعال باشد.
شما میتوانید جوملا را بشکلی حرفه ای در آموزشگاه کامپیوتر انقلاب فراگیرید.

دوره های وردپرس

PHP:

سیستم مدیریت محتوای PHP نیز از دیگر CMSهایی است که طرفداران بسیاری دارد.این CMS بشکل رایگان در دسترس افراد قرار میگیرد.یکی از دلایل محبوبیت آن علاوه بر رایگان بودن آن ، امکاناتی است که به کاربران برای ساخت فروشگاه اینترنتی میدهد .این زبان می تواند به طراحی سریع سایت به شما بسیار کمک کند.PHP بعنوان یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی برای پیاده سازی سایت های فروشگاهی است.علاوه بر این PHP دارای کتابخانه های متعدد و برخورداری از اسکریپت های فراوان است که توسط آن ها مستواند که به امر طراحی سایت سرعت بیشتری داد.
نکته : با اینکه این اسکریپت بشکل رایگان عرضه میگردد ،باعث نمیشود توسط افراد تازه کار مورد استفاده قرار گیرد زیرا در صورتیکه در جریان طراحی نصب و پیکربندی نادرستی صورت گیرد ،باعث میشود که لطمات بسیار جبران ناپذیری به پیکره سایت وارد شود.

آموزش وردپرس حرفه ای

OPEN CART

اوپن کارت نیز از جمله مواردی است که میتوان توسط آن یک سایت را بشکلی سریع طراحی نمود.این CMS بصورت متن باز و رایگان عرضه میگردد.کاربری آن آسان بوده و برای موتور های جستجو بهینه سازی صورت گرفته است.از مزایای استفاده از اوپن کارت میتوان به مدیریت دسته بندی بشکل نامحدود و با زیر شاخه های متعدد اشاره نمود.علاوه بر این قابلیت مدیریت تولید کنندگان ،مدیریت واحد های متفاوت پولی ،مدیریت زبان ،سیستم نظر دهی کاربران و یا حتی رتبه دهی به محصولات را میتوان در اوپن کارت مشاهده نمود.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *