لیفت ابرو

صفرتا صد لیفت ابرو

 لیفت ابرو

زیبایی یکی ازمعیارهای مهم هر انسانی است.هر انسانی در جوانی دارای زیبایی هایی است که دوست دارد دائمی باشد اما با بالارفتن سن افراد کم کم اجزای صورت افتاده می شوند و از این افتادگی لذت نمی برند.در گذشته برای جوان سازی پوست از روش های مختلفی استفاده می کردند که گاه باعث عوارض جبران ناپذیری می شد، درمقاله های قبلی در مورد لیفت با نخ صحبت کرده ایم در این مقاله قصد داریم درمورد لیفت ابرو با نخ بیشتر صحبت کنیم و اطلاعات بیشتری در رابطه با نحوه این عمل زیبایی صحبت کنیم.

هرچه پیرتر می شویم ، پوست ما شروع به از دست دادن کلاژن می کند که منجر به کاهش حجم و محکم شدن آن می شود. عضلات شروع به از دست دادن حجم می کنند. یک سوم بالایی صورت که شامل پیشانی و ابرو می شود، پشتیبانی ساختاری خود را از دست داده و به سمت پایین افتاده است. ابروها شروع به آویزان شدن و افتادن می کنند.

اثر پیری پوست باعث می شود که پوست مانند زمانی که خیلی جوانتر بودید ، دوباره برنگردد. بافتهای صورت شما شروع به آویزان شدن می کنند و ممکن است شما متوجه افتادن ابروها و از بین رفتن قوس طبیعی شوید. ابروهای شما ظاهری غمگین و عصبانی ایجاد می کنند حتی اگر ناراحت و عصبانی نباشید. ابروهای شما بسیار نزدیک به چشمان شما حرکت می کنند و ظاهر طبیعی خود را از دست می دهید.

 

لیفت ابرو

لیفت ابرو با نخ

لیفت ابرو با نخ یک عمل زیبایی برای بالا بردن ابروها است. لیفت ابرو با بالا بردن بافت نرم و پوست پیشانی و ابرو ظاهر پیشانی ، ابرو و اطراف چشم را بهبود می بخشد.بالا رفتن سن به طور معمول باعث پایین رفتن ابروها می شود، با از بین رفتن قابلیت انعطاف پذیری پوست و بافت ها، فاصله ابروها و مژه ها نیز کوتاه می شود.موقعیت پایین ابرو می تواند شما را خسته، عصبانی یا غمگین نشان دهد. لیفت ابرو می تواند ابروها را بالا آورده و ظاهری شاداب و دلپذیر را ایجاد کند.

لیفت ابرو با استفاده از نخ های PDO یک عمل زیبایی غیر جراحی است که به موجب آن نخ های PDO برای بلند کردن و سفت شدن ابروها و بخشی از صورت بالای چشم برای از بین بردن چین و چروک ها ، خطوط ابرو و اصلاح حالت افتادگی یا افتادگی ابرو استفاده می شود.لیفت ابرو با استفاده از نخ های PDO یک گزینه غیر جراحی، برای لیفت ابرو با جراحی سنتی است. بدون ایجاد جای زخم و با کمترین زمان خرابی ظاهر جوانتری را در چهره ایجاد می کند.

 

مزایای لیفت ابرو با نخ

خطوط چین و چروک را که به طور افقی در سراسر پیشانی ایجاد می شوند، و همچنین خطوطی را که روی پل بینی ، بین چشم ها ایجاد می شود ، کاهش می دهد

خطوط اخم ، چین های عمودی ایجاد شده بین ابرو را بهبود می بخشد

افتادگی ابروهایی را که روی پلک های فوقانی را پوشانده است

ابروها را در حالت هوشیار و جوان قرار می دهد

لیفت ابرو مناسب چه کسانی است

ابروهایی که صاف یا لغزنده به پایین و بیرون هستند و قوس زیبایی ندارند

وجود چین و چروک عمودی بین ابروها

ابروهایی که پایین می آیند ظاهری مانند پوست اضافی روی پلک ها دارند

وجود چین و چروک های افقی در پیشانی

 

 

لیفت ابرو

لیفت ابرو با نخ های PDO چگونه انجام می شود؟

در طی این روش ، شما را وادار می کنند که به پشت دراز بکشیم و سر را به سمت بالا قرار دهیم. سپس متخصص پوست و آرایشی شما ناحیه ای را که باید لیفت شود را علامت گذاری می کند و برای جلوگیری از درد و ناراحتی، داروی بیهوشی را در ناحیه درمان قرار می دهد. وی سپس نخ های PDO را با یک کانول یا سوزن نوک تیز یا صاف وارد لایه های پوست اطراف ابرو می کند بعد از اینکه نخ ها در لایه های پوست قرار گرفتند و لنگر انداختند ، آنها را بلند می کنند تا ابرو بالا برود و پوست سفت شود. سوزن ها یا کانول برداشته می شوند و نخ های اضافی بریده می شوند.

مدت زمان لیفت ابرو

لیفت ابرو با نخ یک روش لیزر ابرو بدون عمل جراحی است. لیفت با نخ کم جراحی بدون جراحی با بی حسی موضعی انجام می شود و برای جوان سازی پیشانی طراحی شده است.حدود 60 دقیقه طول می کشد ، حداقل احساس ناراحتی می کند و بهبودی آن معمولاً پنج تا هفت روز است. با این حال ، به دلیل خطر احتمالی خونریزی ، ما همیشه به بیماران توصیه می کنیم برای چند روز پس از درمان برنامه خاصی را تنظیم نکنند. نتایج می تواند تا 18 ماه دوام داشته باشد.

 

 

لیفت ابرو

زمان بهبود لیفت ابرو

بعد از انجام این روش ، معمولاً کبودی ، تورم و درد همراه است که در عرض چند روز برطرف می شود. برای کاهش تورم و کبودی ممکن است یخ بزنید.به طور معمول حدود 2 هفته طول می کشد تا بهبود یابد. به دلیل اتصال نخ ممکن است در گوشه ابرو موج مانند شود. از این بابت نگران نباشید زیرا در عرض 1-2 هفته به نرمی حل می شود.به مدت 24 ساعت از آب و صابون خودداری کنید. برای جلوگیری از عفونت 1-2 روز از استفاده از جبران خودداری کنید.به مدت 2-3 هفته هیچ گونه فشاری بر روی ناحیه تحت درمان وارد نکنید تا روند پیوستگی مناسب فراهم شود. به مدت 2-3 هفته به هیچ وجه تمرین یا فعالیت سخت نکنید. به مدت 1 ماه از سونا ، یوگای گرم و دمای شدید خودداری کنید.

به مدت 2 ماه از انجام تمام درمانهای لیزر در ناحیه تحت درمان خودداری کنید زیرا لیزر موضوعات را خیلی سریعتر از آنچه باید حل کرد.از دستورات متخصص پوست آرایشی خود پیروی کنید و از قرار ملاقات های بعدی خودداری کنید.

 

نتیجه لیفت ابرو با استفاده از نخ های PDO چه مدت طول می کشد؟

نخ های PDO با گذشت زمان قابل حل هستند. آنها به طور معمول از طریق هیدرولیز ساده در حدود 3-6 ماه حل می شوند. حتی وقتی نخ های PDO حل شده باشند ، باز هم لیفتینگ و بازسازی روی پوست دارند. بسته به شل بودن پوست و تخصص متخصص پوست ، نتیجه این روش می تواند از 3-3 سال طول بکشد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *