سطل زباله خودرو تبلیغاتی

سطل زباله های خودرو یکی دیگر از محصولاتی هستند که برای تمامی مردم قابل استفاده است. از این سطل زباله میتوان فقط در خودرو ها استفاده کرد. اگر به دنبال این هستید تا برای تبلیغات خود به عنوان هدیه تبلیغاتی محصولی با تیراژبالا سفارش دهید میتوانید از این سطل زباله ها خودرویی استفاده کنید. این محصول قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. معمولا برای سطل زباله خودرو یک بند میگذارند که شما بتوانید بر روی دنده اتومبیل خود استفاده کنید. برای باز و بسته کردن ان هم از یک کش دور قسمت درب آن استفاده می کنند.

ویژگی های سطل زباله خودرویی تبلیغاتی:

سطل زباله خودرو ها را از جنس پارچه های شمعی میسازند که قابلیت شست و شو هم دارد. مانند هر ابزار هدایای تبلیغاتی دیگر، شما می توانید لوگو و یا برند مورد نظر خود را بر روی سطل زباله هایتان چاپ کنید چرا که این محصول هم قابلیت چاپ را دارد. فقط توجه داشته باشید که تنها چاپی که می توان روی این سطل زباله های خودرویی انجام داد چاپ سیلک میباشد. رنگی هم که با آن برند و یا طرح مورد نظر چاپ میشود غالبا طلایی و یا نقره ای میباشد. بدنه سطل زباله های خودرویی به رنگ های مشکی و یا سرمه ای است که معمولا طبق سفارش مشتری میتواند آبی هم باشد.

برای دو رنگ سرمه ای و یا آبی کاربنی میتوان از رنگ نقره ای برای چاپ طرح و یا مشخصات استفاده کرد زیرا خود را بر روی کار به خوبی نمایش می دهند و اگر سطل زباله شما مشکی است میتوان روی رنگ مشکی و قرمز هم رنگ طلایی کار کرد. از آنجایی که این سطل زباله ها هر روز در معرض دید همگان از جمله مشتریان هست پس میتواند ک پیشنهاد خوب برای هدایا تبلیغاتی باشد. چوم مردم نام برند و یا لوگوی شما را می بینند.

یکی دیگر از ویژگی های خوبی که این سطل زباله تبلیغاتی دارند این است که اگر کس تمایلی به استفاده هر روزه ندارد میتواند آن را جمع کند و داخل داشبورد قرار دهد. این سطل های زباله کوچک هستند و به راحتی قابلیت جمع شدن را دارند. به همین دلیل جای زیادی را هم نمیگیرند. اگر قصد رفتن به مسافرتی طولانی را دارید میتوانید این وسیله پرکارد را همراه خود ببرید و در طول مسیر از آن استفاده کنید. پس از هر بار استفاده هم میتوانید آن را شسته و دوباره استفاده کنید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *