ست های چرم تبلیغاتی-هدیه تبلیغاتی

ست های چرم تبلیغاتی هدیه تبلیغاتی است که مناسب برای بهترین و خاص ترین مشتریان ، کارمندان ارشد و نمایندگان فروش در شهرستان ها و همچنین در کل برای افرادی باارزش و خاص میباشد. ست های چرم تبلیغاتی به طور کلی به سه دسته کلی تقسیم می شوند : ستهای چرم زنانه ، ست های چرم مردانه و ست های الکترونیکی یا ست های مدیریتی.

انواع ست های چرم تبلیغاتی:

ست چرم زنانه :

ست چرم تبلیغاتی که برای زنان تولید میشود سه تکه میباشد و شامل یک عدد کیف پول زنانه ، یک عدد آینه کوچک و یک عدد جاکلیدی میباشد. ست های چرم زنانه دارای رنگ بندی هایی نظیر مشکی ، قهوه ای ، زرشکی ، عسلی ، قرمز و فیروزه ای است. ست های چرم زنانه مدل های بسیار مختلفی دارد که براساس سلیقه ها و نوع سفارش مشتری دوخته و ارائه می گردد. ست های چرم زنانه قابلیت انجام هرگونه چاپ از قبیل چاپ سیلک ، داغکوب و لیزر را نیز دارد و شما هم می توانید هم بر روی کیف پول و هم بر روی آینه و هم بر روی جاکلیدی چاپ مورد نظر خود را انجام دهید.

ست چرم مردانه :

ست های چرم مردانه نیز مانند ست های زنانه ۳تکه هستند که شامل یک عدد کیف پول ، یک عدد جاکارتی و یک عدد کمربند است. تقریبا می توان گفت به جای جاکارتی جاکلیدی نیز درون آن قرار دارد که این به نوع سفارش مشتریان بستگی دارد و هم چنین می توان کیف پول جیبی یا پالتویی هم درون آن قرار داد. ست های چرم مردانه دارای رنگ بندی های مشکی ، قهوه ای و عسلی است و برای هدایا تبلیغاتی بر حسب سفارش میتواند تغییر کند.

ست مدیریتی یا الکترونیکی :

در حقیقت ست مدیریتی می تواند شامل یک عدد پاوربانک ، یک عدد شارژر فندکی ، یک عدد فلش مموری ، یک عدد خودکار تبلیغاتی ، یک عدد جاکارتی و یک عدد کیف پول می باشد. مشتریان می توانند برای هدایای تبلیغاتی هرکدام از محصولات بالا را که بخواهند در ست های خود قرار دهند که این بستگی به سلیقه و نوع سفارش مشتری دارد. همه ی محصولاتی که گفته شد قابلیت چاپ هم دارند و شما می توانید لوگو و یا برند خودتان را بر روی آن چاپ کنید. ست مدیریتی هم داخل یک جعبه و در یک قاب با طرح مخصوص قرار می گیرد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *