ست مانیکور تبلیغاتی چیست؟

شرکت های تبلیغاتی محصولات متفاوت و زیادی را برای هدایای تبلیغاتی ارائه میدهند  هدایایی که میتواند برای قشر های مختلف جامعه کاربردی باشد. اما زمانی که این هدیه بخواهد برای یک مشتری خاص که خانم است، باشد باید کمی در انتخاب هدیه خود دقت کنیم.

ست های مانیکور تبلیغاتی یکی از محصولات خوب و مناسبی است که مشتری های خاص خود را هم دارد و برای بانوان استفاده می شود. برای تبلیغات در آرایشگاه های زنانه و برای معرفی یک کار خاص مانند کاشت ناخن و یا تبلیغ این چنینی بسیار مناسب است. چرا که ست مانیکور تنها برای ناخن استفاده میشود.

انواع ست های مانیکور تبلیغاتی

ست های مانیکور از لحاظ ظاهری در دو مدل سفارش داده میشود : ۱) ست های مانیکور به شکل بیضی ۲) ست های مانیکور مستطیلی

ست های مانیکور در کل شامل یک عدد قیچی کوچک ، یک عدد ناخن گیر، یک عدد موچین و چند ابزار کاربردی دیگر نیز میباشد. این ابزار ها برای خانم ها بسیار کاربردی است. در صورتی که تمایل داشته باشید میتوانید طرح لوگو و یا هر گونه طرح دیگری را بر روی جعبه مورد نظر حک کنید. روش هایی برای چاپ طرح استفاده میشود متفاوت است. که معمولا یا از چاپ لیزر استفاده میکنند یا از چاپ تامپو. که البته انتخاب نوع چاپ بستگی به جنس جعبه دارد.

به دور جعبه ای که ست مانیکور در آن قرار دارد، یک کش یا یک قفل میتواند تعبیه شود تا از ریختن وسایل جلوگیری کند. این یکی از بهترین هدیه تبلیغاتی است که میتوان به خانم ها داد چرا که آنها بسیار استقبال می کنند.

از انجایی که ست های مانیکور تبلیغاتی بسیار کوچک و سبک هستند و به راحتی داخل هم داخل کیف جا میشود و فضای زیادی را هم اشغال نمی کند، از این جهت نه تنها آرایشگر ها بلکه خانم های بسیاری نیز دوست دارند تا این وسیله را همراه خود داشته باشند. بعضی از ابزار های ست مانیکور تبلیغاتی مثل ناخن گیر و موچین یک وسیله شخصی هستند پس بهتر است تا به هر کسی یکی از این هدایا تبلیغاتی داده شود.

معمولا ست های مانیکور تبلیغاتی می تواند کالایی بسیار خاص و بسیار جذاب برای تبلیغات شما به حساب بیاید چرا که مشتریان شما هم خاص و محترم هستند.

علاوع بر این مشتریان شما در هر مکان و هر زمانی که بخواهند از ست تبلیغاتی شما استفاده کنند نام برند و لوگوی حک شده شما را میبینند. هنگامی که نام را میبینند، کار شما و نام شما برای انها یاداوری شده برای همیشه در ذهن انها باقی خواهد ماند و برای همیشه در ذهن آنها جاودانه میماند.

هم چنین هنگامی که آنها در مکان های عمومی از آن ست مانیکور استفاده کنند می توانند به صورت ناخودآگاه شما را به دیگران معرفی کنند و برای شما تبلیغات انجام دهند.

در آخر می توان گفت که ست های مانیکور می تواند محصولی بسیار مناسب برای کسانی باشند که شغل آنها آرایشگری هست و با مشتریان زیادی هم سر و کار دارند. این افراد می توانند با چاپ لگو و یا برند خودشان بر روی ست مانیکور و هدیه دادن آن ها به مشتریان خود به خوبی برای خود تبلیغات کرده و خود را به دیگران هم معرفی کنند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *