درمان های گیاهی برای مقابله با افسردگی

طبق تحقیقات دانشمندان می توان از بسیاری از گیاهان دارویی برای درمان افسردگی استفاده کرد.منشأ طبیعی درمان های دارویی گیاهی همان چیزی است که به برنامه ریزی مجدد هورمونی کمک می کند. این گیاهان هورمون هایی را تولید می کنند که احساسات خوبی را ایجاد می کنند و مهار کننده ها را آرام می کنند.

درمان های گیاهی برای مقابله با افسردگی

خشخاش

خشخاش ها یک گیاه دارویی هستند که می توانید در خانه برای درمان افسردگی نگه دارید. به لطف آلکالوئیدها ، ترکیب اصلی فعال آنها ، در آرام کردن اضطراب و افسردگی متوسط ​​بسیار مفید هستند.

به جز دوران بارداری و شیردهی ، خشخاش را می توان بدون عوارض جانبی مصرف کرد.

1 قاشق غذاخوری خشخاش

1 فنجان آب

با استفاده از گلهای خشخاش چای درست کنید و بگذارید 10 دقیقه دم بکشد.این کار را 3 بار در روز انجام دهید ، به خاطر داشته باشید که این یک روش درمانی تا حدودی کند عمل می کند.

آنجلیکا

آنجلیکا متعلق به گروه گیاهان دارویی است که می توانند افسردگی شدید را درمان کنند. این گیاه تأثیرات بسیار قدرتمندی دارد.

این به دلیل خاصیت آرام بخش بودن آن است که برای تسکین علائم اضطراب ، بی خوابی و حتی عدم اشتها مفید است.فقط افراد بالای 6 سال می توانند از این گیاه استفاده کنند. این گیاه نباید با پوست شما در تماس باشد و یا ممکن است باعث درماتیت شود.

1 قاشق چایخوری گل های آنجلیکا

1 فنجان آب

در مرحله اول ، برای هر فنجان آب جوش چای آنجلیکا را با یک قاشق چایخوری از گل های آن درست کنید و بگذارید 5 دقیقه دم بکشد. روزانه 3 بار قبل از غذا میل کنید و طی یک هفته شروع تغییرات را مشاهده خواهید کرد.

جینسنگ

گیاه جینسنگ گیاهی ضد استرس است و برای درمان افسردگی موثر است.این گیاه دارویی تأثیر مهمی در مغز دارد و به شما در داشتن آرامش کمک می کند و در نتیجه اضطراب ، افسردگی و کمبود اشتها را از شما دور می کند.

برخی از عوارض جانبی احتمالی که ممکن است با این گیاه همراه باشد فشار خون بالا است ، اما معمولاً این موارد فقط درصورتی که از مقدار توصیه شده تجاوز شود ظاهر می شوند.

1/4 قاشق چایخوری جینسنگ

1 فنجان آب

1 گرم گیاه جینسنگ را در یک فنجان آب گرم کنید. بگذارید 3 دقیقه جوش بیاید و بعد بگذارید 5 دقیقه بماند.فقط یک بار در روز ترجیحا صبح میل کنید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *