داروهای شگفت انگیز برای سم زدایی ریه ها

هنگامی که ریه های شما ضعیف یا دچار عدم تعادل باشد ، آن ها شروع به جمع آوری گرد و خاک و مواد غیرضروری یا مواد شیمیایی می کنند.

داروهای شگفت انگیز برای سم زدایی ریه ها

برخی از علائمی که نشان می دهد نیاز به سم زدایی ریه های شما وجود دارد عبارتند از:

پوست خشک یا پژمرده

شوره سر

منافذ بزرگ شده

خلط بیش از حد یا ترشحات از چشمان شما

بوی بدن

نفخ شکم

مشکلات ریه ، آسم ، آلرژی ، سرفه ، گرگرفتگی ، سرماخوردگی

اگر می خواهیم سلامت طولانی مدت خود را حفظ کنیم ، محافظت از ریه های ما بسیار مهم است. بعد از مدت زمان مشخصی ، سموم حاصل از قالب و باکتری ها در این اندام ها جمع می شوند و باعث ایجاد اثرات مضر برای سلامتی ما می شوند.

سم زدایی از ریه های شما می تواند بسیار مفید باشد. این عملکرد طبیعی آن ها را ارتقا می بخشد و قدرت و سرزندگی ریه ها را زنده می کند.

تمیز کردن آن ها همچنین به از بین بردن هرگونه مخاط از مجاری هوایی و بهبود گردش خون کمک می کند. خوشبختانه تمیز کردن ریه های شما بسیار ساده است. شما می توانید این کار را با برخی از داروهای خانگی مخلوط شده با یک سبک زندگی سالم انجام دهید.

ریه های خود را با چای اکالیپتوس سم زدایی کنید

یکی از بهترین داروهای خانگی برای تمیز کردن ریه ها و برونشیت ها ، چای اکالیپتوس است. این گیاه با خواص عالی برای درمان شرایط تنفسی مختلف است. از جمله موارد دیگر به عنوان مواد منعطف کننده ، ضد عفونی کننده و ضد التهاب عمل می کند.

این ماده به از بین بردن خلط جمع شده در دستگاه تنفسی ، کاهش التهاب در معابر بینی و تسهیل گردش هوا کمک می کند. این گیاه در صورت سرماخوردگی ، سرفه ، فارنژیت ، برونشیت یا آنفولانزا نیز بسیار مفید است.

1 فنجان آب (250 میلی لیتر)

½ قاشق غذاخوری اکالیپتوس (7 گرم)

1 قاشق چایخوری عسل (7.5 گرم)

ابتدا یک فنجان آب را گرم کنید و اکالیپتوس را اضافه کنید. صبر کنید تا به جوش برسد. سپس شعله را خاموش کنید و بگذارید 5 تا 7 دقیقه بماند.

در آخر ، یک لیوان یا فنجان بریزید ، آن را با یک قاشق چایخوری عسل شیرین کنید و بنوشید. مصرف این چای باید قبل از خواب باشد.

سیر برای باز کردن برونش ها و بهبود تنفس

سیر یک ماده غذایی عالی است که می توان پس از کشیدن سیگار و پاکسازی ریه های شما از آن استفاده کرد. این ماده حاوی یک ماده فعال به نام آلیسین است که برای معالجه بیماری هایی مانند سرماخوردگی و آنفولانزا مفید است و باعث تشویق باز شدن برونش ها می شود. همه این ها باعث می شود ریه های ما از شر مضراتی که ممکن است در داخل آن ها قرار گرفته خلاص شوند ، تا تنفس ما بهبود یابد.

2 فنجان آب (500 میلی لیتر)

4 سیر خرد شده

1 قاشق چایخوری عسل (7.5 گرم)

آب را درون یک کاسه روی حرارت متوسط ​​گرم کنید و سیر خرد شده را اضافه کنید.

وقتی به جوش رسید حرارت را خاموش کنید و بگذارید 5 تا 7 دقیقه بماند. آن را درون یک لیوان یا یک فنجان بریزید ، یک قاشق چایخوری عسل اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

یک فنجان از این تزریق را روی یک معده خالی و دیگری در شب قبل از خواب بخورید.

آب زنجبیل ، پیاز و آب زردچوبه

ما یک نوشیدنی عالی برای تمیز کردن طبیعی ریه های شما ارائه خواهیم داد. این شامل سه غذای عالی (زنجبیل ، پیاز و زردچوبه) است که برای سیستم تنفسی مفید هستند. بنابراین جای تعجب ندارد که بسیار مؤثر باشد ، و آن را به یکی از بهترین داروهای خانگی برای تمیز کردن ریه ها و برونش ها تبدیل کرده است.

زنجبیل خلط را از بین می برد ، برونش ها را باز می کند و سرفه ها را درمان می کند. این ضد باکتری ، ضد التهاب و ضد عفونی کننده است و برای تمیز کردن تنباکو از ریه های شما ایده آل است.

پیاز لوله برونش را باز می کند و باعث از بین رفتن مخاط و مواد مضر می شود.

زردچوبه حاوی کورکومین است که باعث کاهش استرس التهابی و اکسیداتیو در ریه ها می شود. علاوه بر این ، خطر عفونت ریه را کاهش داده و از پریشانی تنفسی جلوگیری می کند.

3 فنجان آب (750 میلی لیتر)

1 زنجبیل ، رنده شده

½ قاشق چایخوری زردچوبه (2 گرم)

1 پیاز را به صورت حلقه برش دهید

1 قاشق چایخوری عسل (7.5 گرم)

ابتدا آب را روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. زردچوبه ، ریشه زنجبیل و پیاز خرد شده را به مخلوط اضافه کنید و صبر کنید تا جوش بیاید.

هنگامی که به جوش رسید ، حرارت را خاموش کنید و بگذارید بین 5 تا 7 دقیقه بماند.

در آخر آن را درون یک فنجان یا لیوان بریزید ، یک قاشق چایخوری عسل اضافه کنید و بنوشید. مصرف این چای دو بار در روز به مدت 3 روز بسیار مهم است.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *