خرید 180 میلیون تومان طلا توسط عابر بانک سرقتی

سارق جوان که کارت های دزدیده شده را جعل میکرد ، با اقدام به موقع ماموران آگاهی 113 بازار تهران ،ناکام ماند.

سرهنگ امیر هوشنگ امیری ، ریاست کلانتری 113 بازار تهران بیان کرد : روز 15 تیرماه طی گزارشی ماموران کلانتری در جریان یک سرقت از طلافروشی در محدوده بازار تهران قرار گرفتند.

وی همچنین افزود : فرد گزارش دهنده مالک طلافرشی بود که در زمان فروش 180 میلیون تومان طلا به 4 مرد مشکوک شده و وقتی از مرجع صدور عابر بانک استعلام میگیرد ، متوجه میشود که عابر کارت سرقتی است.با دریافت این اطلاعات ماموران تجسس کلانتری 113 فورا وارد عمل شده و سه تن از متهمان را سریعا دستگیر میکنند.

پس از دستگیری این افراد ،ادعا میکنند که متهم اصلی و سرگروه باند متواری شده است.این متهم در تشریح این ماجرا گفت ، فرد اصلی همان است که کارت اصلی را در تبریز سرقت و نمونه جعلی آن را ساخته و طی عملیاتی پیچیده آن را شارژ نگه میداشته تا بتواند از آن به پولشویی های چند 100 میلیونی دست بزند.

وی همچین افزود : در یکبار خرید از این عابر بانک 360 میلیون تومان خرید کرده و در خرید بعدی قرار بود 180 میلیون تومان خرید کنیم که گیر افتادیم.

 سرهنگ امیری افزود ، در بررسی های به دست آمده معلوم شد کارت عابربانک استفاده شده در طلافروشی از طرف پلیس فتای تبریز مورد شکایت قرار گرفته و شاکی در آن پرونده مدعی بود فردی کارت عابربانکش را دزدیده است و با اینکه او کارت را سوزانده با احتمال کلاهبرداری از فرد سارق کارت خود شکایت کرده.

گفتنی است متهمین مدعی شدند در هر خرید از کارت عابربانک سردسته باند به آنها بین ۱۰ الی ۱۵ میلیون تومان پول می داده است. در انتها متهمین با قرار وثیقه سنگین بازداشت و روانه زندان شدند و پرونده برای بازداشت متهم اصلی همچنان جریان دارد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *