حمایت حجه الاسلام زائری از ورود بانوان به ورزشگاه

حجه الاسلام زائری

حجه الاسلام زائری

حجه الاسلام زائری کارشناس مذهبی بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی و از چهره‌های سرشناس رسانه‌ای و مذهبی کشور با انتشار پستی درباره عکس ورود دختران پرسپولیسی به ورزشگاه در اینستاگرامش نوشت:
از روزگار پرافتخار حماسه سازاني كه الگوي جهان بودند رسيده‌ايم به بازي موش و گربه ميان چهارتا دختر عشق فوتبال با هيمنه و اقتدار نيروي انتظامي كشور!
متأسفم و شرمسار كه شهروند كشور و جامعه‌اي هستم كه دغدغه و مسأله و چالش و درگيري بزرگانش به جاي مسايل كلان و بحران‌هاي اساسي شده است مسايلي حاشيه‌اي و كم اهميت!
و كسي هم با خودش فكر نمي‌كند كه ورزشگاه رفتن دختري كه از اصفهان آمده تهران و قاتي هزاران پسر شده به اين شكل نامطلوب است يا حضور رسمي‌اش به صورت مجزا و حساب شده و محترم؟
كاش كسانيكه رگ گردنشان براي اين قضيه بيرون مي‌زند، واقع بينانه نگاه كنند و بگويند اين كه وقتي اين دختر در آن صف‌هاي شلوغ و جمعيت فشرده مثلا به دستشويي مردانه برود غيراخلاقي‌تر است يا اين كه به صورت جداگانه و تفكيك شده در ورزشگاهي كه براي حضور بانوان مناسب سازي شده حضور يابد؟
وقتي كه انرژي و توان مديران انتظامي و قضايي به جاي آن كه صرف امنيت و دادگري شود، بر دستگيري و تعقيب چهارتا جوان متمركز مي‌گردد، و حواسشان نيست كه اگر تا چند سال ديگر بحران بي‌هويتي و لاقيدي ريشه نسل آينده ما را نكنده باشد، بحران آب به تنهايي همه ما را نابود خواهد كرد!
آن وقت در ميان اين همه بحران و مسأله و مشكل كه زندگي آينده همه ما را تهديد مي‌كند و تماميت جامعه مان را به چالش مي‌كشد، مسأله مان شده موضوع كنسرت‌هاي موسيقي و جلوگيري از حضور بانوان در ورزشگاه‌ها و …

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *