جوش هر قسمت از صورت نشان دهنده چیست؟

جوش پیشانی

به دلیل هضم نادرست غذا به دلیل وجود مواد سمی و کمبود آب در بدن است. برای درمان این نوع جوش ها باید به اندازه آب بنوشید تا به از بین بردن و دفع مواد سمی بدنتان کمک کند.

جوش هر قسمت از صورت نشان دهنده چیست؟

جوش بینی

بینی به قلب متصل است، تغییرات، برجستگی ها و کوفتگی بینی نشان دهنده ی فشار خون بالا است.

جوش روی چانه

جوش های روی چانه به عملکرد روده ی کوچک بستگی دارد. برای درمان این نوع جوش ها باید در رژیم غذایی خود تغییرات مثبتی ایجاد کنید.

جوش اطراف چشم ها

پوست این قسمت از صورت به سلامت و عملکرد کلیه ها مربوط است. برای مثال کبودی دور چشم نشان دهنده ی عملکرد ضعیف و نامناسب کلیه ها است همچنین می تواند خبر از کمبود آب در بدن بدهد.

جوش در گوش ها

جوش های اطراف گوش هم به عملکرد کلیه بستگی دارد. جوش های این ناحیه ممکن است به دلیل کمبود آب بدن باشد.برای درمان یا پیشگیری از این نوع آکنه ها مطمئن شوید که در طول روز به مقدار کافی آب مینوشید و حتما از مصرف بی رویه نمک پرهیز کنید.

جوش پایین گونه ها

یکی از دلایل جوش پایین گونه بهداشت نامناسب دندان است. رعایت بهداشت دهان و دندان و استفاده از نخ دندان و پرهیز از مصرف بی رویه شیرینی و نوشیدنی های زیان آور میتواند جلوی ظهور این جوش ها را بگیرد.

جوش بالای گونه ها

جوش بالای گونه ها به ریه مرتبط است> تنفس در هوای آلوده میتواند باعث آکنه در این قسمت شود.همچنین عوامل خارجی دیگر مثل باکتری های موجود بر سطح تلفن همراه یا حتی خوابیدن بر روی بالش کثیف میتواند سبب ایجاد آکنه در این ناحیه شود.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *