جلد بیمه تبلیغاتی

همیشه وسایلی مانند جلد بیمه نامه ابزاری است که میتوان به عنوان هدیه تبلیغاتی برای افرادی که کارمند و یا مدیران بیمه هستند و یا نمایندگی در سازمان بیمه دارند و یا به تازگی نمایندگی بیمه خود را تاسیس نموده اند بسیار مناسب است. معمولا جلد بیمه را برای کسانی استفاده می کنند که کارشان را تازه شروع کرده اند و برای معرفی خود و خدماتشان نیاز به تبلیغاتی موثر دارند. بر روی جلد بیمه نامه میتوان لوگو و یا هر مشخصات دیگری را چاپ کرد. مشتریان و کسانی که این لوگو و یا مشخصلت را میبینند بیشتر به سازمان مورد نظر اعتماد میکنند.

ویژگی های جلد بیمه تبلیغاتی

داخل جلد بیمه نامه تبلیغاتی میتوان یک عدد کاغذ مانند کاغذ بیمه نامه در ابعاد کاغذ های آ۴ قرار میگیرد. علاوه بر این درب جلد بیمه نامه تبلیغاتی به شکل ۳تا ، جمع  می گردد. همه ی جلد های بیمه نامه ها را در ابعاد آ۴ تولید میکنند و شما تنها میتوانید یک عدد بیمه نامه درون آنها قرار دهید. هم چنین درون این جلد ها یک جلد نایلونی مانند کاور نیز قرار دارد که میتوانید برگه های بیمه را درون آن به طور مرتب قرار دهید. معمولا این جلد ها را در دو رنگ میسازند. رنگ هایی مانند مشکی و قهوه ای. تمامی جلد های بیمه نامه از جنس چرم مصنوعی است که البته همراه یک مقوا ساخته میشود.

این یک محصول بسیار سبک و خوش دست است که برای کار هایی مانند دادن  هدایای تبلیغاتی بسیار مناسب اند. جلد بیمه نامه تبلیغاتی قابلیت این را دارد که بر روی آن انواع چاپ صورت بگیرد مانند چاپ سیلک ، داغکوب و لیزر. البته نوع چاپ و طرحی که روی این محصول انداخته میشود بستگی به سلیقه مشتری دارد. بهتر است از قبل این را بدانید که چاپ های داغکوب اکثرا به رنگ هایی مانند طلایی و نقره ای اجرا میشوند. در چاپ دیگری مانند لیزر چون از رنگی استفاده نمیشود و تنها از یک لایه درون آن استفاده میشود و طرح مورد نظر بر روی کار حک می شود رنگ مورد نظر بعد از چاپ به طور کامل بستگی به جنس و رنگ زمینه خواهد داشت. حداقل مقدار تیراژ برای سفارش این جلد بیمه نامه میتواند تا ۲۰۰ عدد نیز باشد. اگر به دنبال هدایای ویژه و پرکاربرد دیگری هستید خودکار های تبلیغاتی نیز میتواند مفید باشند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *