توصیه های معجزه آسا برای داشتن پوست صاف

امروزه داشتن پوستی شاداب و صاف دغدغه ای است که تقریبا همه دارند. گاهی اوقات با رعایت کردن نکات کوچک میتوانید به راحتی به خواسته خود برسید. برای داشتن پوست صاف گام اول تمیز نگه داشتن پوست است و تغذیه مناسب که شاید کمتر کسی به آن توجه کند.

توصیه های معجزه آسا برای داشتن پوست صاف

آبرسانی را فراموش نکنید

اگر میخواهید همیشه پوستی سالم آبرسانی نکته بسیار مهمی است. آبرسانی از درون و بیرون بدن صورت می گیرد، برای رسیدن به پوست شاداب هر روز مقدار کافی آب بنوشید و از کرم های مرطوب کننده و آبرسان استفاده کنید.

اهمیت کرم های ضد آفتاب

قرار گرفتن در معرض UV یکی از دلایل جلوگیری از چروک پوست است. دربرابر آفتاب از کرم های ضدآفتاب مناسب پوستتان استفاده کنید.علاوه بر این ها برنامه غذایی مناسبی داشته باشید استفاده از ویتامین و آنتی اکسیدان ها را حتما جدی بگیرید.

از کیفیت هوا آگاه باشید

سیگار کشیدن و بودن در جایی که هوای آلوده ای دارد برای پوستتان بسیار مضر است. سیگار کشیدن و نشستن هرگونه آلودگی روی پوست باعث ایجاد جوش و آکنه ناراحتی های پوستی خواهد شد.

رژیم غذایی مناسب داشته باشید

ترکیبی از میوه ها، سبزیجات و حتی ادویه ها می تواند باعث شادابی و طراوت پوستتان شود. در خوردن سالاد ها از میوه ها و سبزیجات رنگارنگ استفاده کنید زیرا هر رنگ از مواد غذایی خواص مخصوص خود را دارند. گوجه فرنگی، زیتون، انواع کاهو، آووکادو و … تاثیر بسزایی روی سلامت و  صاف شدن پوست شما شود.

از تونرها استفاده کنید

امروزه استفاده از تونرها یکی از راه های پاک کنندگی پوست از آلودگی ها است. پوست ما روزانه در معرض آلودگی ها قرار دارد. در بیشتر مواقع این آلودگی ها با شستن پوست از بین نمی روند تونر یکی از مناسب‌ترین گزینه ها برای پاکسازی روزانه صورت از آلودگی‌ها و چربی اضافی آن است. متخصصان استفاده از تونرها را ضروری می دانند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *