ترکیب های غذایی برای لاغر شدن در زمان کوتاه

کاهش وزن همیشه به دلیل تغییر عادت مورد نیاز در زندگی روزمره همیشه یک چالش است. اولین چالش همیشه سازماندهی مواد غذایی است ، زیرا شما باید غذاهایی سالم و مورد علاقه خود انتخاب کنید. خوشبختانه ، این کار بسیار آسانی است.

ترکیب های غذایی برای لاغر شدن در زمان کوتاه

در این مطلب ، برخی از ترکیبات غذایی را به شما نشان می دهیم تا بتوانید به راحتی وزن خود را کاهش دهید.

خواهید دید که خوردن سالم و کاهش وزن ممکن است. سعی کنید به جای غذاهای چرب ، صنعتی و ناسالم ، غذاهای سالم را در رژیم غذایی معمول خود قرار دهید.

 مرغ و چیلی

اولین ترکیب مواد غذایی برای کاهش وزن این است: پروتئین های ارزان را با ادویه های تند مخلوط کنید. مقدار کمی مرغ باعث می شود احساس سیر شدن داشته باشید و به عضله سازی کمک می کند. در حالت ایده آل ، شما باید به دنبال سینه مرغ باشید زیرا چربی کم تری دارد.

چیلی حاوی کپسایسین ، عنصری است که به فعال شدن متابولیسم بدن کمک می کند ، سوزاندن چربی را تسریع می کند و آنتی اکسیدان ها را تأمین می کند.

سینه مرغ را با فلفل چیلی و نمک و آبلیمو طعم دار کنید و نوش جان کنید.

آووکادو و نان گندم سبوس دار با فلفل کاین

ترکیب بعدی برای کاهش وزن برای یک صبحانه سریع و سبک مناسب است. در سال های اخیر ، آووکادو محبوبیت بیشتری پیدا کرده است زیرا آن ها سرشار از چربی های سالم هستند که از شریان های شما محافظت می کنند.

نان گندم کامل به شما در کاهش وزن کمک می کند زیرا حاوی فیبر بیشتری نسبت به حالت عادی است.

فقط مطمئن شوید که واقعاً گندم است ، زیرا برخی از مارک های تجاری واقعی نیستند. برای انجام این کار ، برچسب را بررسی کرده و از محصولاتی که آرد و قندهای تصفیه شده را در بین اولین ترکیبات خود دارند ، خودداری کنید.

فلفل کاین حاوی کپسایسین نیز هست ، که همان مزایای فلفل را نیز به همراه دارد.

سیب با کره بادام زمینی و دارچین

این ترکیب برای عصرانه بسیار مناسب است.

کره بادام زمینی حاوی چربی های اشباع نشده است. فایده این ها این است که باعث می شوند فقط با مقدار کمی احساس سیری کنید. این ماده همچنین حاوی چربی های اشباع نشده اشباع شده انسولین در بدن است.

علاوه بر این ، سیب فیبرهایی را فراهم می کند که به از بین بردن چربی های جمع شده در شکم شما کمک می کند. سیب همچنین ویتامین ها ، مواد معدنی و آنتی اکسیدان هایی را تقویت می کند که بدن شما را تقویت می کند.

دارچین حاوی پلی فنول هایی است که قند خون را تثبیت می کند. همچنین در چربی سوزی و دادن طعم خوب بعه ترکیب کمک خواهد کرد.

چای سبز با نعنا و چند قطره لیمو

معمولاً هر روز صبح قهوه می نوشید؟ در صورت انجام این کار ، پیشنهاد می کنیم برای چهارمین ترکیب مواد غذایی آن را تغییر دهید تا به راحتی وزن خود را کاهش دهید.

چای سبز یکی از بهترین نوشیدنی ها برای افرادی است که به دنبال یک سبک زندگی سالم هستند. به این دلیل که سرشار از آنتی اکسیدان است و سلامت کلی را تقویت می کند. آنچه ممکن است شما ندانید این است که به سوزاندن چربی و بهبود کیفیت سلول های شما نیز کمک می کند.

وقتی چند قطره لیمو به چای سبز اضافه می کنید ، اثر کاهش وزن پلی فنل ها و پکتین ها را تسریع می کنید. در همین حال ، نعناع به کاهش اشتهای شما و برآورده کردن هوس های شما کمک می کند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *