با جاسوئیچی های تبلیغاتی بیشتر آشنا شوید

به غیر از کیف تبلیغاتی و یا لیوان تبلیغاتی میتوان هدیه های دیگری نیز برای امر بازاریابی انتخاب کرد. در این مقاله میخواهیم شما را با یک محصولی آشنا کنیم که هر شخصی میتواند در هر زمانی و یا در هر مکانی از آن استفاده کند. جاسوئیچی های تبلیغاتی یکی از محصولاتی است به دلیل اندازه کوچکی که دارد در کیف و یا جیب جا میشود و چون سبک است مردم احساس سنگینی نمی کنند.

این هدیه تبلیغاتی یکی از مفید ترین و پرکاربرد ترین ابزاری است که شما میتوانید برای تبلیغات خود استفاده کنید. به دلیل اینکه قابلیت چاپ بر روی انواع مدل های ان وجود دارد و شما میتوانید هر گونه طرح و یا لوگویی را بر روی آن چاپ نمایید.

جاسوئیچ هایی که شرکت های تبلیغاتی تولید می کنند دارای جنس های مختلفی است که البته با هر نوع سلیقه ای میتواند متناسب باشد. در ادامه دو مدل از پر کاربرترین و پر طرفدار ترین جاسوئیچی ها را معرفی کنیم:

جاسوئیچی های چرمی : این جاسوئیچی ها هم به صورت چرم طبیعی سفارش داده میشوند و هم به صورت چرم مصنوعی. مدل چرم طبیعی رنگ بندی های متفاوتی مانند مشکی، عسلی و قهوه ای دارد و قابلیت چاپ را نیز دارد. برای حک کردن طرح مورد نظر و لوگوی شما میتوان از چاپ هایی مانند سیلک، داغکوب و لیزر استفاده کرد. برای جاسوئیچی های چرم طبیعی نیز همین موارد وجود دارد.

جاسوئیچی غیر چرمی : جاسوئیچی های غیر چرمی همان جاسوئیچی های پلاستیکی هستند. این مدل از جاسوئسچس ها نشکن اند و به شکل های مختلفی هم تولید میشوند مانند مستطیل. درون این مدل کاغذی وجود دارد که عملیات چاپ لوگو و یا نام برند بر روی آن کاغذ انجام میگیرد. جنس پلاستیک استفاده شده شفاف است به همین دلیل هر ونه طرحی که چاپ شود از دو طرف معلوم میباشد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *