با این کارها انرژی خود را دو برابر کنید

شاید شما هم جزء افرادی باشید که به دنبال پرانرژی بودن و بالا بردن کیفیت کار و زندگی تان هستید. رسیدن به این موارد کار سختی نیست فقط کافی است به بعضی موارد کوچک در طول روز توجه کنید.

با این کارها انرژی خود را دو برابر کنید

کارهایی که انرژی شما را زیاد می کند:

ورزش را فراموش نکنید

ورزش کردن باعث بهتر شدن فرایندهای ادراکی و شناختی شده و باغث ترشح هورمون اندورفین میشود  و انرژی شما را تا حد زیادی بالا می برد.

ساعت خوابتان را تنظیم کنید

کیفیت خواب بر احوال کلی شخص، میزان انرژی، تحمل استرس، متابولیسم و حتی اشتها تاثیر میگذارد، با انتخاب یک ساعت مشخص برای خوابیدن، کیفیت خوابتان بالا خواهد رفت.

زیر نور خورشید قرار بگیرید

نور خورشید دارای ویتامین D است و می تواند به بدن شما انرژی زیادی برساند. به جای قرار دادن صورت خود در معرض خورشید تنها روزی 15دقیقه را به هواخوری و استفاده از نور خورشید اختصاص بدهید.

نفس عمیق بکشید!

تنفس عمیق باعث افزایش اکسیژن خون میشود. این کار باعث آرام شدن عضلات می شود و دردهای عضلانی را کم می کند. همچنین حرکات یوگا و مدیتیشن هم می تواند به مبارزه با خستگی و شادابی روزانه تان کمک کند.

جنب و جوش داشته باشید

سعی کنید در فواصل معین ازصندلی خود بلند شوید و قدم بزنید، از بی تحرکی های مداوم جلوگیری کنید. این کار با خستگی و خواب آلودگی شما مبارزه میکند و انرژی از دست رفته را به شما برمیگرداند.

حتما صبحانه بخورید

خوردن صبحانه باعث افزایش قدرت ذهن و بالا رفتن تمرکز می شود. این وعده مهم غذایی باعث شروع فعالیت بدن شده است و انرژی مورد نیاز برای ادامه فعالیت هایتان به خصوص در ساعات اولیه صبح را تامین می کند.

در طول روز از کربوهیدرات و پروتئین مصرف کنید

برای دست یابی به انرژی مورد نیازتان، میان وعده ها بهترین گزینه هستند مخصوصا اگر ترکیب پروتئین و کربوهیدرات باشد. مثلا ترکیب ماست با میوه ها یا انواع مغزها.

بعدازظهر استراحت کنید

سعی کید بر افکار منفی غلبه کنید و با داشتن یک خواب با کیفیت آرامش خود را در طول روز به دست آورید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *