با انواع جاکلیدی تبلیغاتی آشنا شوید

در مقالات قبل شما را انواع محصولاتی تبلیغاتی آشنا کردیم. اما در این مقاله میخواهیم یکی از بهترین انها را معرفی کنیم. یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی، جاکلیدی تبلیغاتی می باشد.

دلایلی که باعث میشود بیشتر افراد از جاکلیدی برای هدیه تبلیغاتی استفاده کنند شامل : ا
* باصرفه بودن آن از لحاظ اقتصادی
*پرکاربرد بودن آن در تمامی قشر و در بین تمامی افراد
* در دیدرس قرار گرفتن برای جذب مشتریان زیاد

شرکت های بسیاری هستند که این محصول را تولید میکنند. در این مقاله میخواهیم شما را با انواع جاکلیدی های تبلیغاتی آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید…

انواع جاکلیدی های تبلیغاتی

این محصولی که نام بردیم دارای جنس های مختلفی است. یکی از جنس های معمول جرم طبیعی است. که دارای رنگ های بسیاری است مانند  قهوه ای ،مشکی و عسلی. جنس چرم استفاده شده هم از جنس چرم گاوی میباشد و در تمامی این رنگ ها تولید میشود. از انواع جاکلیدی های تبلیغاتی که تولید میشود می توان به جاکلیدی های تک حلقه ، جاکلیدی های دو مدبره و جاکلیدی های تسمه ای با حلقه کمربند نیز اشاره کرد.

در مورد چاپی که بر روی انواع جاکلیدی های تبلیغاتی به عنوان هدایا تبلیغاتی انجام میشود می توان به دو نوع چاپ لیزر و چاپ داغکوب اشاره کرد. در چاپ هایی نظیر داغکوب که عمل حک انواع طرح و لوگو قبل از دوخت آن سفارش انجام می گیرد و نیاز به زمان تولیدی در حدود یک هفته ای داشته باشد.

نوع دیگری هم از چاپ وجود دارد که کیفیت بالاتری نسبت به چاپ داغکوب دارد و تحویل سفارش در صورت موجودی در انبار یک الی دو روز کاری میباشد. در چاپی مانند لیزر کیفیت چاپ بالاتر از چاپ داغکوب بوده و سایز چاپ هم بزرگتر از چاپ داغکوب میباشد. ولی به دلیل گران قیمت تر بودن همه چاپ داغکوب را ترجیح میدهند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *