انواع پرچم تبلیغاتی

پرچم های تبلیغاتی ار جمله هدایای تبلیغاتی هستند که تنوع زیادی دارند. در شرکت های تبلیغاتی پرچم ها را به سه دسته تقسیم کرده اند : 1. پرچم های ایستاده (تشریفات) ، 2. پرچم اهتزاز ، 3. رومیزی

معرفی انواع پرچم تبلیغاتی

در این قسمت میخواهیم انواع پرچم های تبلیغاتی را به طور کامل معرفی کنیم:

پرچم های رومیزی : برای پرچم های رومیزی دو مدل وجود دارد. یکی مخروطی و دیگری ساتن. فرق بین این دو مدل در این است که پرچم های ساتنی که به صورت دو رو هستند قابلیت چاپ را دارندو شما میتوانید در هنگام سفارش میتوانید طرح مورد نظر خود را برای چاپ ارئه دهید. شما میتوانید پایه پرچم خود را هم در هنگام سفارش مشخص کنید. اینکه دوس دارید تا خورشیدی باشد یا پنجه شیری.

و اما پرچم های مخروطی.. برای این پرچم های تبلیغاتی تنها میتوان بر روی یک طرف پارچه عملیات چاپ طرح مورد نظر را انجام داد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که پرچم های رومیزی میتوانند ریشه دوزی هم شوند که  البته به سلیقه ی مشتریان است. ریشه دوزی ها هم دو مدل هستند: ریشه دوزی ساده و ریشه دوزی دوبل. که این دو مدل برای پرچم های ساتن انجام میشود.

پرچم تشریفات :

پرچم های تشریفات تبلیغاتی به صورت دورو ساتن هستند و می توان در دو طرف پارچه عملیات چاپ طرح ها را زد و چون پارچه به صورتی است که جمع نمی شود، طرح و یا لوگو در دو طرف پاچه به خوبی نمایان میشود. اما اگر پرچم تشریفات تبلیغاتی به صورت مخروطی باشد،مانند پرچم  های رومیزی فقط در یک سمت پارچه می توان چاپ طرح و یا لوگوی مربوطه را حک کرد. چون پارچه ی این مدل نیز همانند پارچه مخروط جمع می شود و امکان نمایش چاپ بر روی دو طرف پارچه این نوع پرچم نیست.

پرچم اهتزاز : پرچم های اهتزار را به صورت دو رو ساتن تولید میکنند و از دو طرف قابل دید است. پرچم های اهتزاز تشریفاتی هم می تواند با ریشه دوزی معمولی باشد هم با ریشه دوزی دوبل.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *