انواع ساک تبلیغاتی

مردم در زمان هایی که به خرید میروند معمولا از پلاستیک ها و یا کیسه های دسته دار استفاده می کنند و تمامی وسایلشان را درون ان قرار میدهند. حتی زمانی هم که به سرکار میروند برخی از وسایل خود را درون این پلاستیک ها قرار میدهند. اما نوع دیگی از این ساک ها وجود دارد که جنس پارچه ای دارند و بسیار هم شیک هستند. این ساک های پارچه ای را میتوان به دفعات زیادی استفاده کرد و هم چنین به محیط زیست نیز آسیبی نمی رساند.

به همین دلیل بسیاری از شرکت های تبلیغاتی پیشنهاد میکنند تا از این ساک ها برای هدایای تبلیغاتی استفاده کنید. این ساک ها می تواند یکی از محصولات پرکاربرد برای مشتریان و یا مخاطبان باشد.

از آن جایی که این ساک ها دارای ابعاد و انواع مختلفی دارد تصمیم گرفتیم تا شما را با انها اشنا کنیم. ساک های پلاستیکی خود را دور بریزید و از ساک های پارچه ای استفاده کنید.

ویژگی انواع ساک تبلیغاتی

یکی از ویژگی های خوبی که ساک های تبلیغاتی پارچه ای به عنوان هدیه تبلیغاتی دارد این است که میتوان نام برند تجاری و یا طرح لوگوی مورد نظر را بر روی آن چاپ کرد. بدین صورت نام شرکت و یا خدمات شما همیشه پیش چشم مخاطبان قرار میگیرد. این حرکت تاثیر تبلیغاتی شما را بسیار بیشتر میکند.

خب حالا انواع ساک های پارچه ای تبلیغاتی کدامند؟

ساک های تبلیغاتی پرسی اولین نوع ساک هایی است که مشتریان سفارش میدهند. این ساک ها سایزهای مختلفی دارند مثل : ۳۵*۲۵ ، ۴۰*۳۰ ، ۴۵*۳۵ و … . البته این سایز ها میتوانند به دو صورت با عطف یا بدون عطف باشند.

اگر از ساک های پرسی به عنوان هدایا تبلیغاتی استفاده کردید باید بدانید که این نوع از ساک ها قابلیت چاپ نیز دارند و شما می توانید طرح خود را هم یک رو و هم در دو طرف ساک مورد نظر چاپ کنید.

ساک های دوختی نوع دیگری از ساک های تبلیغاتی است که خود شامل دو مدل میشوند. ۱- ساک دوختی سوزنی ۲- ساک دوختی برزنتی

ساک های دوختی سوزنی بسیار نازک تر از برزنتی بوده و دارای رنگ بندی ها و قابلیت چاپ هم دارند. ساک های دوختی سوزنی در یک سایز معین ۱۰*۴۰*۳۲ بوده و در دو وزن متفاوت ۶۰گرم و ۹۰گرم تولید می شود.

ساک های برزنتی که پارچه ای هستند که به ساک واتر (یعنی ضدآب بودن) معروف است نیز دارای رنگ بندی های متنوعی هستند که طبق سلیقه میتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید. ساک هایی که برزنتی هستند نیز دارای یک ابعاد مشخص ۱۰*۴۰*۳۲ است که ۱۰ سانتی متر عطف کار است.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *