انتقاد مجری مشهور از یک برنامه تلویزیونی

به تعبیر امام خمینی رسانه ملی بمانند یک دانشگاه است اما حضور نابجای برخی افراد چه بلایی بر سر این دانشگاه که نیاورده است…

داستان بر میگردد که اجرای یک کمدین و یک فرد تازه وارد به عرصه مجری گری در اجرای یک برنامه زنده …

برنامه‌ای ترکیبی و تاکشو که به صورت روتین روی آنتن می‌روند. هر روز پس از اجرای یک برنامه یکی از مجریان با سابقه این عرصه از اجرای آن برنامه انتقاد میکند و از سیمای رو به ابتذال شکایت میکند.

وی در پستی که در صفحه مجازی خود منتشر کرد نوشت: “متأسفم برای برنامه‌سازی رو به زوال رسانه‌ملی… واقعاً یعنی فکری برای برنامه‌سازی درست ندارید. دوستان عزیز! شما حق ندارید به هرکسی اجازه دهید رو به روی دو انسان هموطن به هر شکل و ترتیبی قرار بگیرد و بعد مسخره‌شان کنید[اسکولشان بفرمایید] به خدا زشته، به خدا بده، تو رو خدا از برنامه‌سازی دست بردارید که هرچه ما تلاش می‌کنیم برای برنامه فاخر، شما همه‌چیز را زیر سوال می‌برید. وای بر من با این همه ابتذال در رسانه‌ای که روزی قرار بود دانشگاه‌ انسان‌سازی باشد”.

داستان از این قرار است که برنامه ایرانیوم از شبکه سه در حالیکه میزبان ایرج ملکی و برادر زاده اش بود بر روی انتن رفت.که برخی معتقدند مجری برنامه این عزیزان را دست انداخته بود و البته نوع گفتمان این کمدین جوان خنداننده‌شو(مجید افشاری) شوخی‌های نامتجانس با افراد است و در قواره یک مجری چنین منش و روشی نمی‌گنجد.سوال ما هم از ناظرین و مسئولین مربوطه این است که تا کجا و تا کی باید منتظر باشیم این نوع رویکردهای برنامه‌سازی نامرغوب ادامه یابد و کسانی به عنوان مجری در رسانه‌ملی حضور پیدا کنند که اصلاً به یکسری منش‌ها و روش‌هایی پایبند نیستند؟

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *