افراد سمی را از خودتان دور کنید!

زندگی ما خیلی کوتاه و زیبا است به همین دلیل ما باید یاد بگیریم که قبل از اینکه افراد عمیقاً روی ما اثر بگذارد از آنها دور شویم. رفتارهایی در بسیاری از افراد وجود دارد که به تدریج به ما آسیب می رساند.  ادب و رفتار خوب با توقف و دوری خود از افراد سمی مخالف نیست. هیچ کس مجبور به تحمل بار منفی نیست که فقط برای ایجاد مشکلات ، استرس و نگرانی در خدمت باشد. یاد بگیرید که بگویید “نه” و زندگی خود را طبق شرایط خود پیش ببرید.

افراد سمی را از خودتان دور کنید!

فاصله خود را از افراد سمی حفظ کنید

برای شروع ، باید در نظر داشته باشید که نمی توانید فقط در مورد هر کسی که با آن ها مخالف هستید ، طبقه بندی کنید ، و نه کسانی که فقط نظر و شخصیت متفاوتی نسبت به شما دارند ، نمی توانید طبقه بندی کنید. شخصیت سمی فراتر از برخورد ساده شخصیت ها است.

علاوه بر این ، همیشه باید از خودتان نیز آگاه باشید. آیا تاکنون فکر کرده اید که شما یکی از انواع افراد سمی برای دوستان و خانواده خود هستید؟

افراد سمی: خشن

هرچقدر هم که باور داشته باشید سخت است ، افرادی وجود دارند که دارای مشکلاتی هستند و از ایجاد درد لذت می برند. درجات بسیاری از خشونت وجود دارد و آن ها آن را از طرق مختلف گسترش می دهند. با وجود چگونگی رفتار پرخاشگرانه معمولاً در جامعه عادی و بهانه می شود. در واقعیت ، هیچ بهانه ای برای آن وجود ندارد.

رفتار پرخاشگرانه حتی اگر از یک خویشاوند نزدیک ، دوست یا شریک زندگی ناشی شود اجازه ندهید که چنین رفتاری از کسی در زندگی شما انجام شود. هیچ بهانه ای برای کسی وجود ندارد که بر سر شما فریاد بزند ، به شما توهین کند یا به شما حمله کند.

روحیه بد ، عصبانیت ، ارعاب و یا تحقیر نمی تواند اتفاق عادی در زندگی باشد.

زالو

این نوع رفتار مبتنی بر خودخواهی در حالت خالص است. این افراد فکر می کنند دنیا به دور آن ها می چرخد ​​و علاوه بر این ، فقط وقتی به چیزی احتیاج دارند با شما تماس می گیرند.

مهم است که زالوها را زود تشخیص دهید و مهم تر از همه ، یاد بگیرید که چگونه آن ها را در اسرع وقت متوقف کنید. طبیعی است که هنگام انکار چیزی به کسی احساس گناه داشته باشید. با این حال ، باید درک کنید که این نوع شخص دوست واقعی نیست.

شخص منفی

اگر می توانیم از استعاره استفاده کنیم ، افراد منفی مانند خون آشام ها هستند به این دلیل که سرزندگی و روحیه ما را جذب می کنند. آنها هر موقعیتی را به عنوان یک مشکل قلمداد می کنند حتی فرصت های خوبی که به وجود می آید.

این افراد متخصص در القای ترس است. هر زمان که یک پروژه ، ایده سفر یا یک توهم را به اشتراک بگذارید ، خطرات را در همه جا نشان می دهند. اگر این روند را دنبال کنید ، فلج می شوید و مرتباً سر خود را با شک و تردید پر می کنید.

افراد سمی: بدهکار

فرد می تواند وضع بد اقتصادی داشته باشد. این لزوما چیز خطرناکی نیست و به معنای سمی بودن آنها نیست. با این حال ، وقتی آنها پولی را که به آنها داده اید بازپرداخت نمی کنند ، پس از آن مشکلات پیش می آید. انتظار بهانه و فرار از مسئولیت از افراد سمی را دارید. آنها هرگز قبول نمی کنند که اشتباه می کنند.

به یاد داشته باشید: اگر آنها یک بار برای شما مشکل ساز شوند ، تقصیر آنها است. اما اگر آنها شما را فریب دادند ، این تقصیر شماست.

شخص حسود

هیچ چیز سمی تر از داشتن یک دوست حسود نیست. این کسی است که – به جای شادی وقتی اتفاقات خوب برای شما رخ می دهد – باعث بی اعتمادی شما می شود یا به شما حسادت می کند.این افراد دیر یا زود علیه شما می شوند.

علاوه بر این ، آنها همیشه دارای عقده ای فرومایه هستند. این افراد سمی ممکن است به هر چیزی حسادت کنند ، خواه یک موقعیت اجتماعی ، ظاهر ، شریک زندگی و غیره باشد.

چگونه واقعاً خود را از افراد سمی دور کنیم؟

این نکات را عملی کنید تا افراد سمی بر شما تاثیر نگذارند:

_ابتدا معیارهای سالم برای روابط را حفظ کنید و برای یک دقیقه باور نکنید که رفتار سمی طبیعی است.

_دوم ، به کسی که نمی تواند راز نگه دارد اعتماد نکنید.

_اجازه ندهید که کسی شما را ، تحقیر یا کم ارزش بشمارد.

_نکته مهم دیگر این است که با موقعیت های مختلف به صورت محکم روبرو شوید.

_در آخر ، به کسی که فقط منافع خود را در نظر می گیرد اعتماد نکنید.

یاد بگیرید که این 5 نوع خون آشام احساسی را شناسایی کنید!

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *