همه چیز درباره برند معروف «لویی ویتون»

کمتر کسی را می‌توانید بیابید که نام برند لویی ویتون (Louis Vuitton) را نشنیده باشد. لویی ویتون در پاریس به شاگردی یک مغازه پرداخت و ساختن چمدان را یاد گرفت. درآمد شاگردی آنقدر زیاد نبود و او کار دومی را هم در کنار آن بر عهده گرفت: بستن چمدان های مسافرتی.

همه چیز درباره برند معروف «لویی ویتون»

آن زمان، چمدان یک کالای نسبتاً لوکس حساب می‌شد و می‌توانید تصور کنید که چه کسانی برای بستن چمدان خود کارگر می‌گرفتند: طبقه‌ اشراف و ثروتمندان فرانسه.

لویی ویتون که پسر یک نجار بود، این شرکت را تاسیس کرد. او به دلیل تجربه هایی که در سنین نوجوانی کسب کرده بود با ساختن چمدان،کیف، ساک سفری و وسایل مورد نیاز مسافرت، نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت. در آن زمان، تنها اشخاص بسیار ثروتمند جامعه توانایی مالی رفتن به سفر در تعطیلات را داشتند.

سال‌۱۸۹۲ لویی ویتون درگذشت و مدیریت شرکت به پسرش واگذار شد.

کالاهایی که لوگوی مشهور و لوکس ال‌وی روی آنها نقش بسته بود، در همه جا از بلوارهای پاریس و خیابان‌های لندن و نیویورک گرفته، تا بازارهای کشورهای هند و چین  خواهان زیادی داشت. در سال ۱۹۸۹ لویی ویتون مالک ۱۳۰ فروشگاه بود.

جالب است بدانید که همه‌ی کیف‌های این برند دست‌دوز هستند و تولید هر کیف دستی یک هفته زمان می‌برد و این موضوع تا حدودی علت قیمت بالای محصولات آن را توجیه می‌کند.

محصولات لویی ویتون هیچ موقع حراج نمی‌شوند و اگر محصولی تا آخر فصل به فروش نرسد، از بین برده خواهد شد تا ارزش برند حفظ شود.

معروف‌ترین حامیان لویی ویتون:

اسکارلت جوهانسون، جنیفر لوپز، کانیه وست، آنجلینا جولی، شان کانری، هایدن کریستنسن، اشتفی گراف، سلنا گومز، کاترین دنو ومدونا.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *