مجروح شدن معاون مدرسه توسط چاقوی دانش آموزان

مدیر آموزش و پرورش حمیدیه درخصوص ماجرای حمله‌ورشدن دانش‌آموزی توسط یک چاقو به معاون مدرسه خبر داد.

کریم سعیداوی در این خصوص اظهار کرد: دانش‌آموز “هنرستان پسرانه ولایت حمیدیه” با تأخیر به مدرسه وارد می‌شود و مدیر مدرسه به دلیل تکرار در تاخیر چندین باره دانش آموز به وی اخطار داده و به وی میگوید که باید به همراه والدینش به مدرسه بیاید که با پرخاش دانش آموز مواجه میشوند و دانش آموز از مدرسه خارج میشود.

پس از اطلاع مدرسه از خروج دانش‌آموز، مدیر مدرسه، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه را در جریان این اتفاق قرار می‌دهد و همزمان با ولی دانش‌آموز نیز تماس گرفته می‌شود و با حضور والدین دانش‌آموز در مدرسه، صورت جلسه‌ای تنظیم و از دانش‌آموز و والدینش برای حفظ مقررات مدرسه، تعهد گرفته می‌شود.

سعیداوپس از پنج دقیقه این دانش اموز توسط برادر بزرگتر و دوستش به مدرسه وارد شده و با مدیر مدرسه وارد درگیری میشوند.معاون مدرسه با مشاهده این اتفاق درصدد وساطت برمی‌آید که توسط یکی از این افراد از ناحیه پا مورد اصابت شیء برنده‌ای قرار گرفته و مضروب می‌شود و ضاربان نیز متواری می‌شوند و همکار فرهنگی مضروب بلافاصله به بیمارستان اعزام می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش حمیدیه گفت: در پی این اتفاق، دادستان منطقه، دستور دستگیری دانش آموز خاطی و تحویل آن به مراجع قضائی و انتظامی را صادر کرده است

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *