راه حل های فوری از بین بردن زگیل

در این مطلب می توانید  چند راه حل طبیعی طبیعی برای از بین بردن زگیل روی انگشتان خود را یاد بگیرید. اگر می خواهید بلافاصله زگیل را بردارید ، با متخصص پوست خود صحبت کنید. سه روش معمول درمان یخ زدن آن ها ، سوزاندن آنها یا از بین بردن آنها با لیزر است. به همین ترتیب ، این روش ها به محل قرارگیری زگیل بستگی دارند.

راه حل های فوری از بین بردن زگیل

مهم است که زگیل را در اسرع وقت از بین ببرید ، حتی اگر به نظر نمی رسد خیلی شدید باشند. به این ترتیب ، از پخش شدن آن به بقیه جاهای بدن یا شخص دیگر ، به ویژه در نواحی مانند انگشتان که تماس بیشتری دارند، جلوگیری خواهید کرد.

راه حل برای از بین بردن زگیل

 شیره درخت انجیر

شیره درخت انجیر یک داروی بسیار قدیمی و موثر است. با این حال ، همه افراد به یک درخت انجیر دسترسی ندارند. با چیدن انجیر از شاخه درخت انجیر یا برگ می توانید شیره سفید را تهیه کنید. این مایع سفید و چسبنده حاوی لاتکس است.

یک قطره از شیره را روی زگیل بمالید و بدون فشار آن را با یک پد گاز بپوشانید. بگذارید هشت ساعت بماند و یک بار دیگر این کار را تکرار کنید.

اطمینان حاصل کنید که هر بار از قسمت جدید و تازه بریده شده درخت استفاده کنید. برای پاک کردن زگیل از انگشتان خود به مدت یک هفته از این روش درمانی استفاده کنید.

سیر

سیر یکی از رایج ترین داروهای طبیعی برای از بین بردن زگیل از انگشتان است. به راحتی قابل استفاده هستند سیر به عنوان یک آنتی بیوتیک و ضد عفونی کننده موثر و قدرتمند عمل می کند. یک تکه سیر کوچک که به همان اندازه زگیل ، برش دهید. این قسمت از آن جهت حائز اهمیت است زیرا سیر بسیار قدرتمند است و باعث تحریک پوست سالم اطراف زگیل می شود.

قطعه سیر را بمالید و با استفاده از باند آن را ببندید. هر 24 ساعت آن را تغییر دهید تا زگیل از بین برود.

 سرکه سیب

سرکه سیب یک داروی درمانی است که می تواند برای همه چیز استفاده شود. این ماده در بسیاری از معالجات بهداشتی و زیبایی از مهمترین محصولات بهداشت خانگی استفاده می شود.

اسیدها و آنزیم های سرکه و خاصیت تمیز کننده و پاک کننده آن می توانند به درمان زگیل شما کمک کنند. بنابراین ، می توانید زگیل ها را به آرامی و به طور موثری از بین ببرید.

یک توپ پنبه ای را با مقداری سرکه سیب مرطوب کنید و قبل از خواب آن را روی زگیل بمالید. آن را با یک باند بپوشانید تا از حرکت آن جلوگیری شود و بگذارید یک شب روی پوستتان بماند.

صبح ، توپ پنبه را برداشته و پوست خود را بشویید. هر شب مجدداً این کار را تکرار کنید تا زگیل کاملاً از بین برود.

پوست موز

قبل از دور ریختن آن ها باید از خواص موز پوست موز بدانید. محتوای طبیعی اسید سالیسیلیک آن ها را به یک راه حل مناسب برای درمان زگیل تبدیل می کند. شما فقط به یک تکه پوست موز نیاز دارید که خیلی سبز نیست و خیلی رسیده نیست.

روزانه چندین بار قسمت داخلی پوست را روی زگیل مالش دهید. شب ها با استفاده از بانداژ آن را روی زگیل نگه دارید. این روش درمانی باید بعد از چند روز نتایج مثبتی به شما بدهد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *