گل محمدی رسما سرمربی پرسپولیس شد

یحیی گلمحمدی سرمربی پیشین شهر خودرو، سرمربی گری تیم فوتبال پرسپولیس را بر عهده گرفت.

گل محمدی رسما سرمربی پرسپولیس شد

پس از جدایی گابریل کالدرون از پرسپولیس، مدیران این باشگاه مذاکراتی را با گزینه‌های مختلف انجام دادند و در نهایت یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید قرمز پوشان تهرانی معرفی کردند.

گل‌محمدی که با باشگاه شهر خودرو قرارداد داشت، پس از چند دور مذاکره توافق شده است که با پرداخت مبلغی به صورت قانونی قرارداد خود را فسخ کند تا مشکلی برای هدایت پرسپولیس‌ نداشته باشد.

یحیی گل محمدی بعد از انتخاب به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس گفت: این اتفاقی که افتاد، بین دو باشگاه بود و خیلی هم سریع و بدون هیچ حاشیه ای انجام شد. در این انتقال منافع دو باشگاه خیلی خوب تامین شد. واقعا خوشحالم که در اینجا هستم و باعث افتخارم است که بعد از هفت سال به عنوان مربی کار می کنم. می دانم که در این چند وقت هواداران در بحث بلاتکلیفی اذیت شدند.

سرمربی جدید پرسپولیس در واکنش به ناراحتی هواداران شهرخودرو بابت جدایی از این تیم و رفتن به پرسپولیس، گفت: در هر صورت به هواداران خوب مشهدی حق می‌دهم. در فوتبال حرفه ای خیلی اتفاق ها ممکن است رخ بدهد. چیزی که خیلی مشخص و مهم است، منافع باشگاه‌ها است. اگر من به این تیم آمدم، منافع شهرخودرو تامین شد  و آن‌ها هم راضی بودند که این انتقال صورت گرفت.

گلمحمدی افزود: من یک سال و نیم در این تیم بودم و روزهای خوب و بدی را تجربه کردم. انصافا حمایت خیلی خوبی از شهرخودرو صورت گرفت و جا دارد از بازیکنان تشکر کنم که با سختی‌ها و مشکلات برای رسیدن این تیم به این جایگاه تلاش کردند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *