چه زمانی خطر ترکیدن گوشی ،مرا تهدید میکند؟

داغ شدن گوشی مساله ای است که عوارض بسیار خطرناکی را برای کاربران به همراه دارد اما چه زمانی بفهمیم که گوشی ما بیش از حد داغ شده و به مرز خطر رسیده است؟

این مهم را فراموش نکنید که داغ شدن گوشی همواره موجب ترکیدن آن نمیشود اما همیشه داغ شدن بیش از حد آن خطرناک است.در واقع ممکن است گوشی منفجر نشود اما مشکلات جدی را برای گوشیتان بوجود خواهد آورد.

چه عواملی گوشی شما را در معرض انفجار قرار میدهد؟

قاب های غیر استاندارد:در صورتیکه از قاب های غیر استاندارد استفاده نمایید برای گوشی خود زمینه ساز مشکلات زیادی شده اید که یکی از این مشکلات داغی بیش از حد گوشی شماست.

ویروس ها : برخی از ویروس ها موجب داغی بیش از حد گوشی شما میشوند.ویروس ها مانند برنامه های تفریحی یا دیگر اپلیکیشن ها نصب شوند و عوارض خطرناکی را برای گوشی شما داشته باشند.

استفاده بیش از حد: اگر بیش از حد از گوشی خود استفاده نمایید ممکن است بیش از حد داغ شده و منفجر شود.این موضوع را در خاطر داشته باشید که بیش از حد از گوشی خود کار نکشید زیرا ممکن است منفجر شود.

ضربه خوردن به موبایل : موبایلی که به آن ضربه وارد میشود با مشکلات فنی روبرو میشود که یکی از این مشکلات در معرض منفجر شدن قرار گرفتن است.

بنابراین سعی نمایید برای به حداقل رساندن خطر منفجر شدن گوشی خود نکات زیر را رعایت نمایید:

  • همواره سعی نمایید از قاب هایی بجز قاب پلاستیکی برای گوشی خود استفاده نمایید .یا حداقل زمانیکه فشار زیادی به گوشی شما وارد میشود مثلا زمانیکه بازی میکنید قاب پلاستیکی آنرا در بیاورید.
  • برای مدت طولانی با گوشی خود بازی نکنید و یا به اینترنت وصل نشوید.بهتر است هرازچند گاهی به گوشی خود استراحت دهید تا خنک شود.
  • سعی کنید از شارژرهای ارزان و تقلبی برای شارژ کردن گوشی خود استفاده ننمایید یا زمانیکه گوشی در حال شارژ است ، از آن استفاده نکنید.
  • همیشه سیستم نرم افزاری گوشی خود را به روز نگه دارید تا مطئعن شوید اخرین اشکالات اپلیکیشن ها و سیستم عامل گوشی شما رفع شده است.
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *