پوست گردنتان را 10 سال جوانتر نگه دارید

ضد آفتاب از بایدهای آرایشی است و از کاهش سطح کلاژن و ایجاد لکه جلوگیری می کند. این نکته را فراموش نکنید که به پشت و جلوی گردن نیز همیشه ضد افتاب بزنید.

پوست را مرطوب نگه دارید

پوست گردن نسبت به سایر قسمت دیگر از چربی کمتری برخوردار است همچنینپوست اینناحیه بسیار نازکتر از دیگر نواحی است بنابراین برای سالم و جوان ماندن پوست گردن حتما باید آن را مرطوب نگه داریم. از کرم های حاوی پپتید استفاده کنید و از قسمت پایین گردن تا زیر چانه بزنید.

حالت بدن را تقویت کنید

اگر جزو آن دسته افراد هستید که ساعتهای طولانی با گردنی خمیده به صفحه گوشی و یا کامپیوتر خود نگاه میکنند ، پوست گردنتان زودتر از دیگران پیر و چروکیده خواهد شد.یک راه این است که دیگر به صفحه گوشی یا مانیوتر خود نگاه نکنیم!اما راه عملی این است که صفحه را همتراز با چشمانمان بالا بیاوریم.

درمان های لیزری

اگر پوست گردن چروک شده است می توانید از روش های درمان چین و چروک با لیزر استفاده کنید. مثلا لیزر فراکسل که جای زخم ها و حتی لکه های صورت را از بین می برد و باعث تقویت رشد کلاژن می شود.

اولتراسوند تراپی (فراصوت درمانی)

این روش برای چروک های بسیار عمیق مناسب است .در این روش با استفاده از امواج مافوق صوت دارای فرکانس بسیار بالا بافت های زیر پوست تحریک و کلاژن های جدید تولید می شوند. تاثیر این روش تدریجی است و فرد بعد از ۳ الی ۶ ماه نتیجه آن را می بیند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *