پرپشت شدن ابروها در سریع ترین زمان

ابروهای پرپشت یکی از عوامل زیباتر شدن صورت است که ریزش ابرو ممکن است این زیبایی را کاهش دهد. ریزش و کم پشت شدن ابروها دلایل زیادی دارد که با کمی مراقبت و رسیدگی میتوان این مشکل را تا حد زیادی حل کرد. در این مطلب درمان های خانگی پرپشت کردن ابرو را به شما یاد می دهیم.

پرپشت شدن ابروها در سریع ترین زمان

دلایل ریزش ابرو

دلایل ریزش ابرو می تواند بسیار زیاد باشد که برخی از آنها عبارت است از:

_بالا رفتن سن

_ استفاده از لوازم آرایشی بی کیفیت

_ کندن ابروها

_ اگزما

_ کمبود بعضی مواد مغذی و ویتامین ها

_ استرس و اضطراب

_بارداری

_و…

درمان های خانگی برای پر کردن ابرو

_روغن زیتون

روغن زیتون ویتامین A فراوانی دارد.استفاده از روغن زیتون ابروهای شما را تیره تر و پرپشت تر خواهد کرد. روغن زیتون ترجیحا گرم را شب ها قبل از خواب روی اابروهای خود بمالید.

میتوانید کمی عسل هم به روغن زیتون اضافه کنید روی ابروها بزنید. این ترکیب را نیم ساعت روی ابرو قرار دهید و بعد بشویید می توانید هر روز این کار را انجام دهید.

_روغن نارگیل

روغن نارگیل حاوی پروتئین و مواد مغذی است و به تقویت ابرو کمک زیادی می کند. این روغن ابروهای شما را تیره تر می کند. برای استفاده از روغن نارگیل آن را گرم کنید و بر روی ابروها خود و صبح آن را بشویید.

_ آلوئه ورا

شما می توانید از ترکیب آلوئه ورا و آبلیمو برای تقویت ابروهایتان استفاده کنید.دو قاشق ژل آلوئه ورا را با یک قاشق آبلیمو ترکیب کنید پس از تمیز کردن پوست، با پنبه به ابرو بمالید. این ترکیب را هم قبل از خواب استفاده کنید و صبح آن را بشویید.

_شیر

شیرهم حاوی مواد مغذی است که می تواند به رشد ابرو کمک کند. پنبه را به شیر آغشته کرده و بر روی ابروها ماساژ دهید. پس از خشک شدن آن را با آب بشویید.

_زرده تخم مرغ

قبل از خواب پوستتان را تمیز کنید و زرده تخم مرغ را روی ابروهایتان ماساژ دهید. بعد از نیم ساعت بشویید. می توانید قبل از خواب هم از این روش استفاده کنید تا سریع تر نتیجه بگیرید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *