پروتز طبیعی لب ها به روش خانگی

زیبایی لب ها در زیبایی صورت تاثیر زیادی دارد، صرفا بزرگی لب ها به معنی زیبایی نیست اما خوش فرم بودن آن ها چهره افراد را تا حد زیادی زیبا خواهد کرد. امروزه خیلی افراد برای رسیدن به این زیبایی به دنبال تزریق ژل و فیلر می روند که ممکن است عوارضی هم داشته باشند که خیلی از افراد را از انجام تزریق منصرف می کند در این مطلب ما به شما آموزش می دهیم لب هایتان را در خانه برجسته کنید.

پروتز طبیعی لب ها به روش خانگی

ترکیب ها را قبل از استفاده پشت دستتان امتحان کنید تا مطمئن شوید به آن ها حساسیت ندارید.

_دارچین و روغن زیتون

برای استفاده از این ترکیب باید نصف قاشق دارچین و یک قاشق غذا خوری روغن زیتون را با هم ترکیب کنید .پس از آنکه باهم ترکیب شدند با مسواک آغشته به ترکیب ، به مدت 3-4دقیقه ، لبها را به آرامی ماساژ می دهیم. برای این کار سعی کنید از مسواک های بچگانه یا خیلی نرم استفاده کنید و بعد با آب ولرم آن را بشویید.

ترکیب دارچین با روغن نارگیل هم تاثیر زیادی در حجیم کردن لب ها خواهد داشت.

_روغن نعنا

یک راه دیگر برای داشتن لب هایی برجسته، استفاده از روغن نعناع است کمی از روغن را با انگشت بر روی لبهایتان ماساژ دهید. اگر پوستتان حساس است، می‌توانید روغن را  مقداری آب رقیق کنید. این روغن تا حدی به برجسته کردن لب ها کمک می کند.

_ویتامینE

ویتامین E هم تا حدودی به برجسته کردن لب ها کمک می کند. کپسول ویتامین E را باز کرده و مایع آن را روی لب هایتان ماساژ دهید.

_ یخ

یخ هم یک راه موثر برای بزرگ کردن لب ها است. با ماساژ یک قالب یخ روی لب ها سلول های مرده را زنده میشود و لب ها قرمزتر دیده می شوند. لب هایتان را روزی یکبار با یک قالب یخ به مدت ۲ دقیقه ماساژ دهید کم کم لب هایتان برجسته خواهد شد.

برای داشتن لب های برجسته و زیبا هر روز با مسواک نرم لب هایتان را اسکراب کنید تا سلول های مرده آن از بین برود و لب هایی شاداب تر داشته باشید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *