پراید پیشتاز کاهش قیمت در بازار

با شروع هفته دوم اسفندماه و بر خلاف سالهای گذشته، اینبار با افزایش عرضه خودروسازان قیمتها در بازار شکسته شد و مشتریان خودروهای مد نظرشان را با قیمتی پایین تر از قیمت های هفته گذشته در بازار معامله نمودند.

درصد بازار خودرو در روز گذشته نشان داد، افزایش عرضه خودروسازان موجب کاهش قیمت‌ها شده به گونه ای که خودروهای گروه سایپا با افزایش دو برابری عرضه نسبت به ماه گذشته در تنظیم بازار خودرو و کاهش قیمت‌ها گام برداشته و رقیب خود را نیز به زیر بکشاند.

گروه سایپا که با تغییر مدیریتی در ماه‌های گذشته توانسته افزایش چشمگیری در تولید و عرضه را به ثبت برساند حالا لیدر کاهش قیمت خودرو در بازار شده و به طبعیت از کاهش قیمت محصولات این شرکت، خودروهای ایران خودرو هم در بازار کاهش قیمت را تجربه کردند.

به گفته موتمنی رییس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو، با افزایش عرضه خودروسازان شاهد کاهش قیمتها در بازار بودیم به گونه‌ای که برخی خودروهای پرتیراژ از جمله پراید، تیبا، ساینا و سمند کاهش ۳ تا ۵ میلیون تومانی را شاهد بودند.

به گفته بابایی نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش، فروش فوری خودروها با قیمت‌های مصوب سازمان حمایت و همان ۲۰ درصد ظرفیت تولید روزانه، تا آخر سال ادامه خواهد داشت و بدین ترتیب باز هم شاهد افزایش عرضه و کاهش قیمت خودروهای گروه سایپا در بازار خواهیم بود.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *