هدایای تبلیغاتی خاص-خودکار تبلیغاتی

شما به عنوان یک ارائه دهنده ی هدایای تبلیغاتی برای امر تبلیغات خود و معرفی شرکت های خود به دیگران از کالاهای مختلفی تحت عنوان هدیه تبلیغاتی می توانید استفاده کنید. یکی از پرکاربرد ترین ، ارزان ترین ، بهترین  کالاها برای هدایا تبلیغاتی خودکار تبلیغاتی است. به همین دلیل اینکه خودکار سبک بوده ، جای زیادی را در محیط نمی گیرد و میتوان حتی در جیب قرار داد. برای همه ی مردم اعم از کوچک و یا بزرگ ، کارمند و  دانش آموز قابل استفاده است ، از این رو می توانید انتخاب مناسب تری برای هدیه تبلیغاتی خود داشته باشید.

خودکار ها چه فلزی باشند و چه پلاستیکی باشند، می توان بر روی آن چاپ لوگو و برند و یا مشخصات هم انجام داد ، از این رو شما می توانید با چاپ و یا حک برند و یا لگوی خود بر روی آن ، خود را به دیگران معرفی کرده و تبلیغات انجام دهید. خودکار وسیله ای است که هم به تنهایی می تواند مورد استفاده قرار گیرد هم با وسایل دیگر مثل دفتر ، دفترچه ، فولدر و … . به همین دلیل است که خودکار  تبلیغاتی یک انتخاب ساده و پرکاربرد برای تبلیغات به شمار می آید. برای حک بر روی خودکار از چاپ هایی مانند تامپو هم میشود استفاده کرد.

خودکار های تبلیغاتی می توانند از لحاظ رنگ بندی به رنگ های مشکی ، آبی ، قرمز ، نارنجی و … باشد که بسته به سلیقه مشتری میتواند کامل باشد یا می توانند به صورت نصف رنگی باشد و نصف سفید و یا رنگی و مشکی و بسیاری مدل های دیگر که میتوانید در حین سفارش لحاظ کنید.

همه میدانند که خودکار های فلزی در مقایسه با خودکار های پلاستیکی دارای قیمت بیشتری هستند و برای تمامی انواع تبلیغات استفاده میشود. برای کارمندان ارشد و یا مشتریان خاصی میتوان از این نوع خودکار استفاده کرد. برای این محصول میتوان هم به صورت تنهایی و هم به صورت مکمل با دیگر انواع محصولاتی مانند ست روان نویس هم استفاده کرد.

ست هایی که شامل خودکار و روان نویس ها میباشند هم میتواند ساده و هم میتواند با نقره کاری و یا آب طلا تزیین شوند. که البته این ست ها برای مشتریان خاص میباشد مانند مدیران شرکت ها و یا مدیرعامل های بزرگ. به طبع قیمت این محصولات بسیار بالاتر از دیگر محصولات است.

جعبه هایی که برای ست خودکار و روان نویس استفاده میکنند از جنس فلز ، پلاستیک ، طرح چوب ، مخملی و .. میباشد. اما شما میتوانید در هنگام سفارش جنس مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. تنها نکته ای که باید در نظر بگیریم این است که جعبه ها متناسب با سایز و جنسشان ، قیمتشان تغییر می کند. حتی برای ست چرم تبلیغاتی هم میتوان پکیج و بسته های لوکس در نظر گرفت.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *