جزییاتی از نامه اهالی کشتی به رهبر انقلاب درباره تمهیدات برای رودررویی با رژیم صهیونیستی

امروز با قدرت گرفتن مناسبات سیاسی رژیم صهیونیستی در «کمیته بین المللی المپیک»، کشتی و ورزش کشور با مسئله محرومیت‌های سنگین و تعلیق رشته‌های ورزشی، بسیار متفاوت از شرایط قبل مواجه می‌باشد. دغدغه مهمی که رفع نشدن آن، هر لحظه ممکن است منجر به تعلیق کشتی و ورزش کشور شود.
این بدان معنا نیست که ما می‌خواهیم در مورد رسمیت یا عدم رسمیت رژیم صهیونیستی صحبتی داشته باشیم هرگز و بطور قطع مرجع تصمیم‌گیری در این باره نهادهای دیگری هستند.
اما تمامی کشتی‌گیران و ورزشکاران ملی خواستار آن هستند، که با توجه به شرایط جدیدی که در فضای مدیریتی ورزش در دنیا شکل گرفته و خطر محرومیت‌های پیاپی، که قهرمانان و مربیان ملی ما را تهدید می‌کند، و صد البته مطمئن هستیم این وضعیت به هیچ وجه مد نظر حضرت عالی هم نیست، دستور فرمایید شورای عالی امنیت ملی، با ابلاغ این موضوع مهم، به دستگاه دیپلماسی کشور و تشکیل تیم‌های دیپلماسی، با ورود به «کمیته بین المللی المپیک»، جلودار حمایت از عرصه افتخارآفرینی برای کشور عزیزمان ایران و قهرمانان ملی‌اش باشند.
در واقع لازم است این مراجع، تمام تلاش خود را به کار بندند تا موضوع محرومیت ورزشکار، مربی، کشتی و ورزش کشور را، در صورت عدم مبارزه با کشتی‌گیران و ورزشکاران عاریتی رژیم صهیونیستی، از طریق مذاکره و تعاملات مستقیم و غیرمستقیم و سایر ابزارهای دیپلماتیک با «کمیته بین المللی المپیک» و نیز رایزنی با سایر کشورهای اسلامی و دارای مواضع مشترک در جهان برطرف نمایند، تا ضمن حفظ سیاست‌های نظام سیاسی و اعتقادی کشور، موضوع اعمال محرومیت‌ها که بعنوان ابزاری جهت تخریب مسیر کسب افتخار قهرمانان ملی کشور، اسباب سوء استفاده قدرت‌های سیاسی حاکم بر «کمیته بین المللی المپیک» گردیده است، متوقف شود.
رهبر گرانقدر، تمامی سازمان‌های مسوول در این میدان ما را تنها گذاشته‌اند. البته سالهاست ما را تنها گذاشته‌اند. اما الان شرایط مانند قبل نیست. پیش از این در صورت عدم رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی، کسب نتیجه در همان مسابقه را از دست می‌دادیم، اما اکنون صحبت از چند سال محرومیت و حتی محرومیت مادام العمر است. آنهم نه فقط ورزشکار، بلکه مربی و رشته ورزشی وی هم محروم می‌شوند…
ما مردان جنگیم، اما هیچکدام از سازمان‌های مسوول نمی‌خواهند در شرایط بغرنج و پیچیده امروز، در حمایت از کشتی‌گیران و ورزشکاران ملی‌پوش در کنار ما بایستند.