موعد پرداخت نقدی بازماندگان از سبد حمایتی

رحیم اردلان درباره آخرین آمار  پیامک‌های ارسال‌شده از سوی افراد جامانده از دریافت بسته‌های حمایتی اظهار کرد: تا روز 17 بهمن که به‌عنوان آخرین مهلت ارسال پیامک‌ها تعیین شده بود، 3 میلیون و 71 هزار و 500 نفر در دو سامانه #8*142* و #8*1420* ثبت شده است.

وی تصریح کرد: فرایند بررسی اعتراضات از روز 23 بهمن امروز اغاز شده و تا پایان روز 29 بهمن این بررسی ها ادامه داشته و در نهایت اسامی افراد که مشمول طرح باشند به وزارت رفاه ارسال خواهد شد.

اردلان یادآور شد: پس از ارسال اسامی به وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و پس از تامین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه، رقم ریالی خانواده‌های که مستحق بسته حمایتی باشند، واریز خواهد شد.

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: از 17 بهمن فعالیت دو سامانه اشاره شده، متوقف گردیده و پس از این تاریخ هیچ اعتراضی ثبت نخواهد شد.

وی گفت: هم‌اکنون نمی‌توان اعلام کرد که از بین 3 میلیون و 71 هزار و 500 نفری که اعتراض خود را ثبت کرده‌اند چند نفر خواهند توانست بسته حمایتی دریافت نمایند و باید منتظر ماند تا اعتراضات بررسی و در نهایت اعلام شود که از طریق   شماره تلفن همراه خانواده‌ها به  آنها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *