مواد غذایی که پف زیر چشم را از بین می برند

پف زیر چشم ها برای برخی افراد اتفاقی آزاردهنده است. برای رفتن به یک مهمانی یا قرار مهم سعی میکنید خوب بخوابید و از ماسک های زیر چشم استفاده کنید اما باز هم ممکن است بیدار شوید و بعد از جلوی آینه رفتن متوجه این شوید که آن ها هنوز سرجایشان هستند. بعضی از مواد غذایی می توانند تا حد زیادی پف زیر چشم هایتان را از بین ببرند اگر به دنبال راهکار برای این مشکل هستید این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

مواد غذایی که پف زیر چشم را از بین می برند

جعفری

جعفری در بیرون راندن مایعات اضافی از بدن به کلیه ها کمک می کند. بنابراین اگر به طور مرتب صبح دچار پف زیر چشم می شوید ، سعی کنید این سبزی مفید را در وعده های غذایی خود بگنجانید.

جو دوسر

اگر پف زیر چشم یک مشکل عادی برای شما هستند،جو دوسر را در وعده صبحانه استفاده کنید. یکی از دلایل پف چشم می تواند یبوست باشد. جو غنی از فیبر است و به کاهش حرکات روده کمک می کند و از این طریق باعث کاهش پف و چربی هم خواهند شد.

آووکادو

آووکادو هم می تواند به رفع پف چشم ها کمک کند. برش هایی از این میوه را جدا کنید، آنها را روی چشم های خود قرار دهید و حدود 10 دقیقه صبر کنید.آووکادو غنی از ویتامینK است. آووکادو به درمان تیرگی زیر چشم هم کمک می کند.

خیار

قرار دادن برش های خیار سرد بر روی چشمان شما یک روش عالی برای تازه کردن چشمان خسته و از بین بردن پف چشم است. برش ها را حدود 15 دقیقه روی چشم خود بگذارید پف چشم های شما از بین خواهد رفت.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *