فولدر تبلیغاتی و انواع آن

فولدر ها نیز یکی دیگر از محصولاتی هستند که برای تمامی سنین از جوان ، دانش آموز ، دانشجو ها  و حتی کارمندان یا مدیران شرکت ها قابل استفاده است و شما با انتخاب کردن فولدر های تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی می توانید روش های تبلیغاتی خود را به صورت گسترده ای انجام دهید و خدملت و یا محصولاتتان را به تعداد زیادی از مردم معرفی کنید و در نهایت نتایجی مثبت ازاین تبلیغات به دست آورید. فولدر ها از سه جزء کلی تشکیل می شوند : خود فولدر ، کاغذ و خودکار. برای داشتن فولدر تبلیغاتی میتوانید نوع تک آن را سفارش دهید که بدون کاغذ و خودکار است. نوع دیگر آن دارای کاغذ و خودکار میباشد. شما حتی میتوانید خودکار تبلیغاتی خود را درون فولدر قرار داده و به مخاطبانتان بدهید.

انواع فولدر برای تبلیغات

فولدر دور کش: فولدر های کش بست یکی از پر فروش ترین محصولات در دسته هدایای تبلیغاتی میباشد. این فولدر ها با یک کش به دور گیره از ریختن محتوای داخل آن جلوگیری میکند. رنگ بندی هایی که برای کش دور فولدر موجود است شامل آبی، زرد، نارنجی و قرمز میباشد. ولی مشتریان میتوانند در زمان سفارش رنگ های دیگر را نیز سفارش دهند. برای این فولدر ها سایز های متفاوتی وجود دارد. این نوع فولدر را میتوانید با کاغذ و خودکار تبلیغاتی ارائه دهید.

فولدر زمرد: این نوع از فولدر ها نیز مانند بقیه موارد می تواند با کاغذ و یا خودکار و یا بدون کاغذ و خودکار باشند. فولدر های زمرد دارای یک زبانه است که توسط  آن بسته می شوند و باعث میشود تا محتویات به خارج ریخته نشود. رنگ بندی های رایج این مدل مشکی قرمز و یا نارنجی مشکی است. برای این مدل فقط سایز A4 وجود دارد.

۳) فولدر زیردستی : فولدر های زیر دستی را به ندرت سفارش می دهند به همین دلیل در دسته محصولات کم فروش قرار دارد. این مدل فولدر دارای یک زیپ است که دور تا دور فولدر را در برمیگیرد. درون این فولدر حاوی یه جا برای کارت ویزیت و خودکار و کاغذ میباشد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *