فال روزانه سوم بهمن ماه 1398

فروردین:

شما فردی خلاق هستید در حال حاضر بهترین زمان است تا از هرآنچه دارید به خوبی استفاده کنید. زدر کارهای هنری موفق هستید سعی کنید از هنرتان کسب درآمد کنید. درست است که استراحت لازم است اما حالا بیش از هر زمان دیگری تلاش کردن نیاز شما است.

اردیبهشت:

تعامل و معاشرت با دیگران برایتان سخت شده است.کمی استراحت کنید. اگر نمی توانید به قول هایتان عمل کنید فعلا از قول دادن اجتناب کنید. ورزش کردن به شما کمک میکند شادتر شوید و در تصمیم گیری هایتان موفق شوید.

خرداد:

امروز مجبور می شوید از بین دوراهی پیش رویتان یکی را انتخاب کنید عجله نکنید و به آینده تان فکر کنید. روابط عاطفی شما در مرحله بحرانی است کمی سنجیده تر عمل کنید.وقت خود را بیشتر به دوستان نزدیکتان اختصاص دهید.

تیر:

اامروز روز خوبی برای نشان دادن خلاقیت شماست. پول زیادی در همین راه به دست شما می رسد. کارتان را گسترش دهید. به زودی فرد مهمی را ملاقات خواهید کرد که در زندگیتان تاثیر گذار است. به روابط عاطفی تان اهمیت بیشتری بدهید.

مرداد:

حسابی مشغول کار هستید اما به یاد داشته باشید فرزندان همسر شما نیز به توجه احتیاج دارند. کاری نکنید تا همسرتان دلسرد شود. بیشتر استراحت کنید. سفری به یادماندنی در انتظار شماست.

شهریور:

موانع را جدی نگیرید شما قوی تر از آنها هستید.از استعدادهای هنری خود بیشتر استفاده کنید.به گذشته فکر نکنید، زیرا با این کار خود و اطرافیانتان را آزار می دهید. پول نسبتا زیادی به زودی به دستتان خواهد رسید.

مهر:

ممکن است به مشکلات مالی برخورد کرده باشید. کاری که به تازگی شروع کرده اید با موانعی روبه روست. شما فردی خلاق و با اراده هستید به زودی مشکلات مالی تان حل خواهد شد. در روابط عاطفی تان به مشکل خورده اید و احساس نا امیدی می کنید. قدر زحمات خانواده تان را بدانید.

آبان:

روابط عاطفی تان در مرحله خوبی قرار دارد. امروز بعداز ظهر قرار عاشقانه ای دارید، به یاد داشته باشید مهربانی اصل اول تداوم رابطه هاست. فردی هنرمند هستید و هنرتان به خوبی استفاده می کنید.

آذر:

مشکلات را نادیده بگیرید همه چیز به وقتش درست می شود. روابط عاطفی شما دچار مشکلات جدی شده است، لجبازی نکنید. کاری را شروع کنید تا سرگرم شوید.از فکر کردن زیاد به اینده بپرهیزید.

دی:

امروز روز شماست هم در تجارت و هم در روابط عاطفی. به توصیه شریک عاطفی تان گوش دهید گاهی مشورت کردن از افراد دید شما را بازتر می کند. مسائل مالی به زودی حل می شود.

بهمن:

زمان خوبی برای برقراری ارتباط نیست سعی کنید امروز ملاقات مهمی نداشته باشید. شما فردی خوش شانس هستید در مواردی که میشود حتما از قدرت شانس تان استفاده کنید. پولی به دست شما می رسد اگر توانستید کمی از آن را در راه خیر خرج کنید.

اسفند:

روزهای موفقیت در انتظار شماست. امروز ملاقات مهمی دارید که اتفاقات جدیدی را در زندگی تان رقم می زند. سود زیادی در تجارت می کنید از پول هایتان به درستی استفاده کنید. سفری کوتان در راه است.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *