طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه مواد غذایی

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه مواد غذایی

در چند سال اخیر فروشگاه های زنجیره ای زیادی در شهر های متفاوت و مختلف ایران افتتاح شدند و بسیاری از مردم هم برای خرید کردن روزانه ی خود به این فروشگاه های زنجیره ای میروند. محبوبیت زیاد این فروشگاه های زنجیره ای میان مردم به دلیل وجود تنوع های گوناگون در محصولات موجود زیاد است. اما مهم ترین چیزی که در این فروشگاه ها وجود دارد و باعث می شود تا مشتریان بیشتری را جذب کنند، دسته بندی های منظم و مرتب محصولات در قفسه ها است که موجب شده است تا همه خریداران بتوانند بدون هیچ گونه اتلاف وقتی جنس مورد نیازشان را خرید نمایند.در این مقاله درمورد طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه مواد غذایی صحبت می کنیم و ترفند های بسیار جالبی را هم در مورد دکوراسیون داخلی پیشنهاد میدهیم.

*** سایر مقالات : “نکات مهم در چیدمان دکوراسیون داخلی

نکات مهم طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه غذایی:

تمامی طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه مواد غذایی نیازمند این است تا دقت زیادی شود. در این مقاله میخواهیم به شما یاد دهیم دکوراسیون فروشگاه خود را به شیوه ای مشتری پسند دکور کنید. دسته بندی های اجناس مختلف باید به گونه ای باشد تا دسترسی به ان راحت شود. برای سوپرمارکت در قدم اول، بهتر است تا بعد از تهیه قفسه ها اجناس را مزتب در ان ها بچینید.

– محصولاتی که میدانید در دسته نیاز های روزانه مشتریان می باشند مانند شیر، پنیر، نان و .. را در انتهای مغازتان قرار دهید چون مشتری ها برای خریدن این محصولات مهم باید تا انتهای مغازه شما بروند و از کنار کالاهای دیگر هم رد شود. پس از این روش میتوانید کالاهایی که کمتر خرید میشوند را در معرض دید مشتری قرار دهید و شانس خرید آنها را بالا ببرید.

– تجربه طراحان داخلی ثایت کرده که بیشتر از هفتاد درصد مردم زمانی که وارد مغازه ای میشوند به سمت راست خودشان نگاه میکنند. پس باید کالا ها و اجناس خاص را در قفسه های سمت راست قرار دهیم.

*** سایر مقالات : “دکوراسیون داخلی چیست
طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه مواد غذایی

– نکته مهم دیگر این است که محصولات با قیمت گران تر را در قفسه های هم سطح با چشم مشتری قرار دهید و محصولات ارزان تر را در قفسه های پایین بگذارید.

– کالاهایی را که مشابه هستند را در قفسه های کنار یک دیگر بچینید. به هیچ وقت کالاهایی را که بهم دیگر مرتبط نیستندکنار هم قرار ندهید.

– در تمامی فروشگاه ها باید میزان نور پردازی به گونه ای باشد تا مشتریان بتوانند تمامی جزییات محصولات را ببینند. وقتی مشتریان برای خرید مواد غذایی خود به سوپرمارکت شما می آیند، نوشته های روی محصولات را میخوانند و اگر نوشته ها ریز باشد و نتوانند به خوبی ببینند دیگر به مغازه شما نمی ایند.

– اگر مغازه شما کوچک است و نمیتوانید قفسه های بیشتری را بیاورید. میتوانید همان قفسه های را به سلول های کوچکتری تقسیم کنید.

-بر روی تمامی محصولات خود اتیکت بزنید و ان را جلوی دید مشتریان قرار دهید. نوشته های روی اتیکت را خوانا درج کنید.

*** سایر مقالات : “مبلمان اداری

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *