ست چرم مردانه و زنانه تبیلغاتی

ست هایی که به صورت چرم هستند و برای مشتریان خاص و کارمندان ارشد انتخاب میشوند یکی از خاص ترین هدایای تبلیغاتی است که میتوان در نظر گرفت. ست های چرم تبلیغاتی دارای سه تا دسته بندی هستند که د این مقاله دو تا از پرطرفدار ترین انها را بررسی می کنیم.

انواع ست چرم تبلیغاتی

ست چرم زنانه :

اولین ست برای بانوان است که بسیار دوست دارند. این ست چرم دارای سه تکه با وسایلی مانند کیف پول، آینه، جاکلیدی است. رنگ بندی های متنوعی برای این ست وجود دارد که عبارتند از مشکی ، قهوه ای ، زرشکی ، عسلی ، قرمز و فیروزه ای. این ست چرم مدل های زیبا و متنوعی دارد که مشتری میتواند طبق سلیقه یکی از آنها را امتختب کند.

یکی از بهترین روش هایی که در ست چرم تبلیغاتی از آن استفاده میکنند، حک کردن نام برند و لوگو بر روی ست تبلیغاتی است. برای حک کردن میتوان از روش های لیزر، داغکوب و سیلک بکار برد. ست چرم تبلیغاتی میتواند یک هدیه تبلیغاتی باارزش برای بانوان باشد.

ست چرم مردانه :

ست های چرم مردانه که برای میدران ارشد استفاده میشود، هم همانند زنانه ۳ تکه میباشد که شامل یک عدد کیف پول (که میتواند یا جیبی باشد یا پالتویی) ، یک عدد جاکارتی و یا کارت ویزیت و یک کمربند است. می توان به جای جاکارتی از محصولاتی دیگری مانند جاکلیدی نیز قرار دارد که لبته این به سفارش مشتریان عزیز بستگی دارد. ست های چرم مردانه دارای رنگ بندی های متنوعی دارد که شامل مشکی ، قهوه ای و عسلی هست.

در بین هدایا تبلیغاتی این ست های چرم مردانه بسیار پرطرفدار هستند که میتوان برای شیک شدن بیشتر ان را در جعبه های زیبا قرار دهید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *