راه های فوری سفید کردن دندان در خانه

سفیدی دندان مسئله ای است که بسیار زیاد روی زیبایی اثر میگذارد. گاهی اوقات هرچقدر هم مسواک بزنیم نمی توانیم دندان هایمان را آنطور که میخواهیم سفید کنیم. راه های زیادی وجود دارد که میتوانیم تا حدی به خواسته خودمان برسیم و دندان های سفیدی داشته باشیم.

راه های فوری سفید کردن دندان در خانه

شست و شو با سرکه سیب

یک قسمت سرکه سیب را با سه قسمت آب مخلوط کنید تا رقیق شود سپس آن را با یک خمیر دندان طبیعی مخلوط کنید و طبق معمول مسواک بزنید.

پوست موز

شما می توانید از قسمت داخلی پوست موز که سرشار از پتاسیم، منیزیم و مواد معدنی دیگر است برای سفید کردن طبیعی دندان هایتان استفاده کنید. این مواد معدنی با ارزش جذب مینای دندان های شما می شود در نتیجه اثر سفید کنندگی دارد.

روغن نارگیل

یک فنجان روغن نارگیل را گرم کنید بعد دو قاشق چایخوری جوش شیرین و 5تا 10 قطره اسانس طبیعی نعنا به آن اضافه کنید.این مخلوط به سفید شدن دندان های شما کمک میکند.

خمیر ذغال چوب

ذغال چوب را با مقداری آب مخلوط کنید و به آرامی روی تمام سطوح دندان هایتان بمالید بگذارید 2 دقیقه روی دندان هایتان باقی بماند و سپس خوب دندان هایتان را بشویید.

خمیر توت فرنگی

یک یا دو عدد توت فرنگی را له کنید و یک قاشق جوش شیرین به آن اضافه کنید. با استفاده از مسواک کودکان که باعث می شود به تمام فواصل دندان ها دسترسی داشته باشید این مخلوط را به مدت 5تا 7 دقیقه روی دندان هایتان بمالید.

پراکسید هیدروژن و جوش شیرین

جوش شیرین وچند قطره پراکسید هیدروژن را با هم مخلوط کنید تا به شکل خمیر در آید، از آن به جای خمیردندان معمولی استفاده کنید.

پوست مرکبات

پوست میوه هایی مانند لیموترش و پرتقال حاوی اسیدهای مفید است که در سفید کردن دندان موثر است. مراقب باشید از پوست مرکبات به اندازه استفاده کنید چون استفاده بیش از حد از آن ها باعث اسیب به مینای دندان خواهد شد.بعد از استفاده از این مورد دهانتان را به خوبی بشویید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *