رابطه گروه خونی B با رژیم غذایی

رابطه گروه خونی B+ با رژیم غذایی

با توجه به اینکه طرفداران رژیم های غذایی باید براساس نوع گروه خونی خود، غذا های متناسب بخورند. این مسئله کمک می‌کند تا هم چربی کمتری در بدنشان ذخیره شود و هم با بیماری‌های دیگری مقابله کنند و از آن‌ها دور بمانند. میتوان تینگونه گفت که زندگی سالم‌تر و شاداب تری را دارند. طبق گفته ی دانشمندان، مردم باید همان غذا‌یی را بخورند که نیاکانشان با همان گروه خونی مشابه مصرف می‌کردند.

رژیم غذایی گروه خونی B+ برای انواع مختلف خون مثبت یا منفی هیچ تفاوتی ندارد؛ بنابراین فرقی هم نمی کند که گروه خونی شما B مثبت است یا B منفی. پس باید مواد غذایی خود را هم بین سبزیجات و هم گوشت متعادل کنید. کسانی کهگروه خونی انها B+ است باید انواع گوشت مفید مانند گوشت بره، گوشت بز، گوشت گوسفند و یا گوشت گوساله مصرف کنند. هم چنین باید در وعده های غذایی خود از انواع سبزیجات سبز و تازه، تخم مرغ و انواع لبنات کم چرب را مصرف کنند.

برای افراد با گروه خونی B دانشمندان حتما توصیه می‌کنند که از گندم، گندم های سیاه، ذرت، عدس، بادام زمینی، کنجد و یا گوجه فرنگی اجتناب کنند. این غذا‌ها میتواند متابولیسم گروه خونی B را به خطر بیاندازد و می‌تواند باعث احتباس مایعات، خستگی و یا حتی هیپوگلیسمی شود. دانشمندان همچنین یادآوری کردند که گروه خونی B باید از خوردن مرغ هم اجتناب کند زیرا که مرغ حاوی آگلوتینین لکتین است و به جریان خون افرادی  با گروه خونی B حمله می کند و به طور بالقوه باعث اختلال های ایمنی و یا سکته مغزی می شود.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *