در مورد آی سی دی ال چه میدانید؟

با نگاهی به اطراف خود در خواهید یافت که زندگی بدون حضوضر کاپیوتر در زندگی انسان امری نشدنی است .زیرا اگر نگاهی به .سیستم های هوشمند کارت اعتباری، دانشگاه مجازی، کتاب های الکترونیکی، خریدهای آنلاین، تلفن های همراه، وسایل خانگی دیجیتال، دوربین های مگاپیکسلی، ساختمان های هوشمند و… بیاندازید این موضوع را برایتان به اثبات خواهد رساند.اما جنبه های کامپیوتر و حوزه های آموزشی آن به حدی است که نمیتوان از کسس توقع اشت که در تمام جوانب آن آموزش دید.بنابراین حوزه ای خاص را برای خود انتخاب نمایید تا در آینده بتوانید از آن در کار خود استفاده نمایید.

هیچ کس انتظار آن را ندارد که همه افراد به صورت حرفه ای و دانشگاهی، مسائل مربوط به دانش کامپیوتر را فرا گیرند. اما مشکل آن جاست که اکثر علاقه مندان به فراگیری دانش و مهارت کامپیوتر، نمی دانند از کجا باید این آموزش ها را آغاز کنند. به عبارت دیگر، چگونه می توان فهمید مهارت حاصل از این یادگیری، ما را در یافتن موقعیت های شغلی بهتر یاری می کند؟

شما میتوانید در کلاس های آموزشی icdl شرکت نموده و از مزایای یادگیری آن بهره مند شوید.

سال ۱۹۹۵م. انجمن جوامع حرفه ای انفورماتیک اروپا با تشکیل گروهی ویژه، روشی برای ارتقای سطح مهارت های فن آوری اطلاعات در سراسر اروپا ابداع نمود.

با برگزاری آزمون های icdl در کشور فنلاند، گواهی نامه اروپایی کاربری کامپیوتر (ECDL) به رسمیت شناخته شد.ECDL سپس در اوایل آگوست سال ۱۹۹۶میلادی در سوئد و به تدریج در سراسر اروپا و در سطح بین الملل نیز مطرح گردید.

به این ترتیب ECDL اروپایی، به خارج از مرزهای اروپا نیز راه یافت و به عنوان ICDL یعنی گواهی نامه بین المللی کاربری کامپیوتر شهرتی جهانی یافت.

ICDL(International Computer Driving Licence) تاییدیه ای است در توانایی کاربر در استفاده از کامپیوتر.

فعالیت های ICDL در ایران با برگزاری اولین آزمون بین المللی ICDL و با حضور مسئولان و ناظران مربوط، ۱۱ بهمن ماه ۱۳۸۳ش. در مجتمع هوشمند سیرجان به عنوان اولین مرکز آزمون (test center) آغاز شد و به این ترتیب، کشور ما نیز به جمع بیش از ۱۰۰ کشور مجری ICDL در دنیا پیوست. هم اکنون نیز مراکز آزمون با نظارت دفتر تکنولوژی آموزشی وزارت آموزش و پرورش در تهران، فعالیت های ICDL را انجام می دهند.

به منظور دریافت مدرک ICDL باید در آزمون آن شرکت نمایید.

کلاس آموزش icdl

متقاضی برای به دست آوردن مدرک ICDL باید در امتحانات این هفت مهارت قبول شود. هر فرد بدون توجه به سن، جنس، تحصیلات، تجربه یا پیش زمینه، می تواند در این آزمون ها شرکت کنند.مهارتهایی که در طول دوره icdl برگزار میگردند عبارتند از :

۱٫ مفاهیم اساسی IT.

۲٫  windows

۳٫ کلاس اموزش ورد

۴٫ کلاس آموزش اکسل

۵٫  Access.

۶٫ پاورپوینت

۷٫ اینترنت و ایمیل

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *