در برابر کسی که زیاد صحبت می کند چه کنیم؟

برخی از افراد فقط نیاز به ابراز افکار خود دارند و نمی توانند متوقف شوند. البته ، مسئله مهم این است که مؤدب باشید و صحبت افراد را قطع نکنید اما گاهی اوقات ممکن است این صحبت ها به جایی برسد که وقت شما را تلف کند. بنابراین ، مهم ترین کاری که می توانید انجام دهید محترمانه خلاص شدن از دست این افراد است.

در برابر کسی که زیاد صحبت می کند چه کنیم؟

شما قرار است مکالمه ای که طولانی شده است را قطع کنید اما نه با بی ادبی!

گوش دادن مودبانه

اولین قدم گوش دادن با صبر است. مهم است که بفهمید این شخص در تلاش است تا به شما چه چیزی را بگوید. شاید ، شاید آنها می خواهند تحسین شوند.

سوال کنید که اصل مطلب چیست

ممکن است افرادی را دیده باشید که مدام حاشیه می روند و از جزئیات حرف می زنند  و حرف اصلی را فراموش میکنند. در این حالت ، بهتر است به آنها یادآوری کنیم که نکته اصلی حرف شما چیست. همچنین می توانید در مورد آن سؤال کنید، ان ها مجبور می شوند حرف اصلی را زودتر بگویند.به مردم نشان دهید که باید به وقت شما احترام بگذارند.

به او بگویید وقت ندارید

بعضی اوقات ، مردم نمی توانند تذکر دهند. باید با رفتارتان نشان دهید که وقت ندارید و سرتان شلوغ است، می توانید بگویید به محض اینکه کار خود را انجام دادید ، می توانید مکالمه را تمام کنید.

زمان مناسب را انتخاب کنید

می توانید زمان مناسب برای مکالمه را انتخاب کنید. در بعضی موارد ، حتی می توانید از کمبود وقت و میزان کارهایی که باید انجام دهید شکایت کنید. اگر می بینید که آنها واقعاً می خواهند صحبت های خود را ادامه دهند، زمان مشخصی را پیشنهاد دهید که دوباره بتوانید این کار را انجام دهید. در حالی که این کار را انجام می دهید ، می توانید یک بار دیگر تأکید کنید که انتخاب این زمان برای شما آسان نیست ، زیرا کارهای زیادی برای انجام کار دارید.

دوست نداشتن خود را نشان دهید

بعضی اوقات این افراد به هیچ چیز اهمیت نمی دهند و تحت هر شرایطی می خواهند صحبت های خود را ادامه دهند. آنها می خواهند داستان زندگی خود را برای هرکسی که در مسیرشان ملاقات می کنند ، بگویند. اگر هیچکدام از ترفندهای شما برای متوقف کردن سخنرانی او اثر نداشتبا چهره خود نشان دهید که این کار را دوست ندارید. زبان بدن و صورت شما به آنها نشان خواهد داد که دیگر از سخنرانی او لذت نمی برید.

مکان را ترک کنید

اگر همه ترفندها را انجام دادید و اثری نداشت باید مکان را ترک کنید. این کار شاید به نظر بی ادبانه بیاید اما راهکار آخر است زیرا بعضی از افراد شما را از کارهایتان بازمی دارند. وقت آن است که فقط بروید و به کسی که برای وقت شما ارزش قائل نیست اهمیت چندانی ندهید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *