درمان های فوری خانگی برای دندان درد

درد دندان باعث ناراحتی زیادی می شود و اگر به موقع درمان نشود می تواند زندگی روزمره شما را مختل کند. دندان درد نتیجه تحریک ریشه عصب است ، یا توسط مواد شیمیایی ، مکانیکی یا حرارتی که باعث تحریک عصبی می شود که مغز تمایل دارد آن را به عنوان یک محرک دردناک بسیار شدید درک کند.

درمان های فوری خانگی برای دندان درد

علائم دندان درد

مشخصه ترین علامت ، خود دندان درد است. با این حال ، درد تغییر می کند. درد معمولاً بدتر می شود ، سپس کمی آرام می شود ، و دوباره ناگهان دوباره ظاهر می شود.

ناراحتی یا درد اطراف فک

مشکل در بلع یا جویدن غذا

حساسیت به سرما و گرما

بهترین داروهای طبیعی برای دندان درد

چای سیر

سیر دارای بسیاری از خواص درمانی مفید است. باعث گردش خون و دفع مایعات ، مبارزه با عفونت های دستگاه تنفسی می شود و یکی از بهترین داروهای طبیعی برای دندان درد است.

3 میخک سیر خرد شده

1فنجان آب (250 میلی لیتر)

چه کاری انجام دهیم:

آب را به همراه میخک سیر خرد شده گرم کنید تا جوش بیاید. سپس از روی حرارت برداشته و بگذارید 5-7 دقیقه بماندبعد از این مدت ، چای را درون یک فنجان بریزید و بنوشید.

نمک و آب

نمک به طور موقت pH دهان را افزایش می دهد و محیط قلیایی ایجاد می کند که باکتری ها قادر به زنده ماندن نیستند. اگر این درد ناشی از عفونت ناشی از ضایعات مواد غذایی در بین دندان ها باشد ، نمک می تواند به شما کمک کند تا از ضد عفونی کننده آن استفاده کنید.

1 قاشق غذاخوری نمک (15 گرم)

1 فنجان آب (250 میلی لیتر)

چه کاری انجام دهیم:

1 قاشق غذاخوری نمک را به یک فنجان آب اضافه کنید و خوب هم بزنید. محلول را در دهان بچرخانید تا باکتری هایی که باعث درد دندان می شوند را از بین ببرید.

جعفری

این گیاه غنی از آهن معطر دارای خواص آنتی اکسیدانی است. به علاوه جویدن جعفری خام چند بار در روز نیز به تسکین دندان درد کمک می کند.

3 عدد جعفری

چه کاری انجام دهیم

جعفری را در محلی که دندان درد دارید ، بجوید.

توصیه می کنیم این کار را به آرامی انجام دهید تا از بدتر شدن اوضاع جلوگیری شود.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *