درمان افسردگی با شیوه ای جالب

در صورتیکه به خاطر مشکلات کاری و زندگی دچار فشارهای عصبی و استرس شده اید و ، میتوانید توسط یک شیوه جدید و جالب به تمدد اعصاب خود کمک کنید و احساس خوشحالی کنید .

محققان دریافتند شمردن حجم قابل توجهی از پول میتواند به بهبود خلق و خو در افراد کمک کند و باعث کاهش استرس و نگرانی میشود.

محققان طی این پژوهش ، 80 نفر از دانشجویان را مورد بررسی قرار دادند که آنها را به دو گروه تقسیم کردند.به گروه اول اسکناس های واقعی و به گروه دوم اسکناس های کاغذی و تقلبی دادند.سپس از آنان خواسته شد اسکناس ها را بشمارند و سپس فعالیتقوای ذهنی وحافظه آنان مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس نتایج به دست امده از بین کسانیکه اسکناس های واقعی را شمردند امتازات روانی بالاتری نسبت به گروه دیگر که کاغذ شمرده بودند بدست آمد.

محققان عقیده دارند که شمردن پول به انسان ها بویژه مردان حس قدرت و انگیزه میدهد و به کاهش افسردگی و کاهش افسردگی افراد کمک میکند.

بر اساس پژوهشی همسو با این تحقیق ، دانشمندان دانشگاه ایالتی فلوریدا ، اکثر افراد حتی ثروتمندان چندان از خرید وسایل گران قیمت احساس رضایت و خرسندی نمیکنند.اما تمام افراد حتی ثرتمندان از پس انداز پول خود احساس رضایت دارند.

کارشناسان همچنین اعتقاد دارند تلاش برای پس انداز پول و درآمد بیشتر را می‌توان با تقویت ضمیرناخودآگاه در افراد ایجاد کرد.

همچنین کارشناسان توصیخ میکنند بر روی صفحه والپیپیر گوشی خود و یا کامپیوترشان از تصاویر اسکناس استفاده کنند تا از انگیزه بیشتری برخوردار شوند.

بی پولی یکی از اصلی‌ترین چالش‌های هر فرد درزندگی است و تلاش برای بدست آوردن درآمد بیشتر از جمله اهداف اصلی درزندگی است.