خبری بد برای پوتین

بر اساس یک گزارش که از مردم کسب شده است به این نتیجه رسیده اند که میزان رضایت از رئیس جمهور به کمترین میزان در طی 13 سال اخیر رسیده است.

یک آمار جدید در مورد پسرفت کرملین بوجود آمده: که برای نشان دادن وجهه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه به عنوان پدر ملت تلاش زیادی کرده است.

این نظرسنجی که توسط مرکز بررسی عقاید مردمی صورت گرفته، نشان می‌دهد که میزان اعتماد به پوتین به ۳۳.۴ درصد رسیده که به پایین ترین میزان از بعد از سال 2006 رسیده است.

نتایج این نظرسنجی مشکل جدی برای پوتین نیست که موفق شد در انتخابات مارس سال گذشته میلادی به راحتی پیروز شود اما برای رقبایش یک عامل مهم تلقی می‌شود.

اما میزان رضایت از پوتین بیش از 60 درصد است.

میزان اعتماد به پوتین و پس از الحاق شبه جزیره کریمه در سال ۲۰۱۴، در ژوئیه ۲۰۱۵، ۷۱ درصد بود.

پیش از انتخابات ریاست جمهوری روسیه، این میزان ۵۵.۳ درصد بود. از آن زمان تاکنون،‌ این میزان اعتماد افت زیادی داشت و به ۳۸.۳ درصد در سه ماه بعدی و در پایان ۲۰۱۸ به رقم ۳۶.۵ درصد رسید.

در این نظرسنجی که از مردم روسیه صورت گرفت بدین نتیجه رسیدند که میزان اعتماد به پوتین بیش از اعتماد به سایر سیاستمداران است.

دومین و سومین سیاستمداران قابل اعتمادتر روسیه، سرگئی شویگو وزیر دفاع و سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه این کشور هستند که به ترتیب ۱۳.۷ درصد و ۹.۳ درصد را در این نظرسنجی کسب کردند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *