حس پرت شدن در خواب نشانه چیست؟

ممکن است برای شما هم این حالت رخ داده باشد که حس پرتاب شدن از ارتفاع در خواب به شما دست داده شده باشد و پس از آن از خواب پریده باشید.

تمایل به رهایی

زندگی روزمره گاهی فشار زیادی به روح و روان افراد وارد می کند، تا جایی که تنها چیزی که می خواهند دو بال برای پرواز کردن است و بس. زمانی که می خواهید از فشار و تنش های روزمره خلاص شوید، این حالت با احتمال بیشتری در خواب روی خواهد داد. در واقع این حالت نوعی اختلال خواب است که دلیل آن کشمکش میان خواب و بیداری است. اگر دچار استرس و اضطراب روزانه هستید سعی کنید میزانی از فشار و استرس کاری خود بکاهید.

اگر بیش از اندازه مطابق آداب و احتیاط عمل می کنید،ممکن است در خواب تمایل به بروز جنون از خود تمایل نشان دهید. هنگامی که در خواب از ارتفاع سقوط می کنید،‌ در واقع تمایل به از میان برداشتن موانع موجود در جامعه و از بین بردن ترس های خود هستید که به شما اجازه رویاپردازی، جاه طلبی و جسارت و شجاعت نمی دهد. این موضوع در خواب به شما این مورد را گوشزد میکند که نیاز بیشتری به بلند پروازی دارید.

احساس گناه

و اما سومین حالتی که شما را در خواب به حالت پرتاب میفرستد احساس گناه است. ناخودآگاه شما نسبت به گناهی که مرتکب شده اید به این روش واکنش نشان می دهد. به این ترتیب با رها کردن بدن خود از ارتفاع، خود را در معرض قضاوت دیگران قرار می دهید و به خودتان تسکین میدهید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *