جاکارتی تبلیغاتی چیست؟

یکی از بهترین کالاهایی که معمولا سازمان ها و یا شرکت ها در تبلیغات خود ارائه میدهند، جاکارتی تبلیغاتی است. جاکارتی های تبلیغاتی معمولا برای یک قشر خاص و یا یک سازمان بخصوص مانند بانک ها مناسب هستند. اما هستند مواردی که برای تبلیغات به غیر از مواردی که گفته شد سفارش دهند.

بنابراین جاکارتی های تبلیغاتی هم می تواند همانند کالاهای دیگر به عنوان هدایای تبلیغاتی انتخاب شود و مورد استفاده قرار بگیرند. چون جاکارتی های تبلیغاتی هم قابلیت چاپ دارند، پس شما میتوانید طرح لوگو و یا برند خود را بر روی آنها چاپ کنید. این محصول یکی از مناسب ترین ابزار ها برای تبلیغات است.

انواع مختلف جاکارتی تبلیغاتی:

در کل جاکارتی های تبلیغاتی که برای هدایا تبلیغاتی سفارش داده میشوند، از دو نوع جنس مختلف دوخته و تولید می شوند : چرم طبیعی و چرم مصنوعی . جاکارتی هایی که از چرم طبیعی ساخته شده اند دارای رنگ بندی هایی نظیر مشکی، قهوه ای، عسلی و سبز هستند.

مدل های جاکارتی های تبلیغاتی می توانند به صورت های مختلفی باشد مثلا جاکارتی های تک لت (جای یک عدد کارت) ، دو لت (جای دو عدد کارت در مجاور هم) و یا به صورت آلبومی میباشد که چندین عدد کارت به صورت مختلف در آن جای می گیرد. جاکارتی های آلبومی به دو صورت میباشد یکی از آنها قفلی در وسط دارد و دیگری قفل از بالا میخورد که وقتی باز می شوند همانند رنگین کمان کارت های داخل قابل استفاده هستند.

جاکارتی های تبلیغاتی که از جنس چزم طبیعی میباشند نیز قابلیت چاپ سیلک ، لیزر و داغکوب را هم دارد. جاکارتی هایی که از جنس چرم مصنوعی هستند نیز دارای رنگ بندی های متنوعی نظیر مشکی ، قهوه ای ، عسلی و در مواردی سبز میباشد.

جاکارتی های چرم مصنوعی همانند جاکارتی های چرم طبیعی می تواند به صورت تک لت (جای یک عدد کارت)، دو لت(جای دو عدد کارت در مجاورت هم) و یا به صورت آلبومی باشد که همانند مدل آلبومی چرم طبیعی است ، یعنی قفل از وسط داشته باشد یا از بالا که وقتی باز شد کارت ها به صورت رنگین کمانی قابل مشاهده هستند. جاکارتی چرم مصنوعی قابلیت چاپ سیلک ، لیزر و داغکوب را دارد.

نکاتی مهم پیرامون جاکارتی تبلیغاتی:

چند نکته کلیدی برای سفارش انواع جاکارتی تبلیغاتی :

۱) هردو مدل جاکارتی های چرم مصنوعی و جاکارتی های چرم طبیعی قابلیت این را دارند تا چاپ هایی نظیر سیلک، داغکوب و لیزر روی آن قرار بگیرد.

۲) هردو مدل جاکارتی دارای رنگ بندی های متنوع هستند.

۳) نکته خیلی مهم این است که در هنگامی که شما سفارش چاپ نام برند و یا لوگو میدهید، بعد از اینکه سفارش پذیرفته شد جاکارتی ابتدا برش خورده و عملیات چاپ بر روی این هدیه تبلیغاتی انجام میشود.

۴)بخاطر اینکه عملیات چاپ قبل از دوخت جاکارتی انجام می شود این است که انجام عملیات چاپ بر روی کار بهتر بنشیند، چون اگر بعد از دوختن انجام بشود ممکن است به خاطر لبه هایی که دوخته شده است ، کار چاپ هم سطح با کار دوخت درنیاید و به خوبی خودش را روی جاکارتی مورد نظر نشان ندهد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *