بی آبرویی دختر جوان تهرانی در سیرجان

به تازگی فیلمی در داخل فضای مجازی دست به دست میچرخد که در آنیک دختر توسط دو پسر ضرب و شتم میشود.

در این فیلم پسری را مشاهده مشاهده مینمایید که با یک دختر که در فضای مجازی نسبت به فحاشی به او اقدام نموده ،طرح دوستی ریخته و دختر را از تهران به سیرجان میکشاند.

وقتی دختر جوان به آدرسی که آن پسر در سیرجان به او داده می رود پسر سیرجانی دختر را مورد آزار و اذیت و ضرب و شتم قرار می دهد.

با منتشر شدن این فیلم در فضای مجازی، پلیس سیرجان از دستگیری دو نفر در ارتباط با کتک زدن این دختر در سیرجان خبر داد.

عوامل این فیلم پس از چند روز توسط پلیس سیرجان دستگیر میشوند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان در این باره گفت: با دستور رئیس کل دادگستری استان کرمان به پرونده آزار واذیت دختر جوان در سیرجان به صورت ویژه رسیدگی خواهد شد و دستگاه قضایی با عاملان این حادثه قاطعانه برخورد خواهد کرد.

محسن نیکورز با اشاره به اینکه در حال حاضر متهم اصلی (ضارب) با صدور قرار بازداشت از سوی معاون دادستان (قاضی ویژه رسیدگی به جرائم سایبری) روانه زندان شده است، اظهار داشت: علاوه بر این کسیکه نسبت ب هفیلم برداری اقدام نموده ،به همراه ضارب شناسایی و دستگیر شده است.

این مقام قضایی عنوان کرد: در پی رصد فضای مجازی توسط کارگروه رصد امور فضای سایبری در دادسرای سیرجان، در تاریخ ۱۴/۱۰/۱۳۹۷ کلیپی مشاهده که در آن پسری اقدام به حبس دختری در یک خانه باغ نموده و اقدام به ضرب و جرح و آزار و اذیت ایشان می‌نماید که متهم کلیپ ضبط شده را در STORY اینستاگرام خودش به اشتراک گذاشته است.

وی در ادامه گفت ،متهم در مخفیگاهش شناسایی و ادله ویدیئویی او نیز به همراه وی ثبت و ضبط گردید.

نیکورز خاطرنشان کرد: با دستور رئیس کل دادگستری استان کرمان به پرونده آزار و اذیت دختر جوان در سیرجان به صورت ویژه رسیدگی خواهد شد و دشتگاه قضایی با افراد خاطی این پرونده به طور قاطعانه برخورد خواهند کرد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *