انواع جامدارک تبلیغاتی

جامدارک تبلیغاتی یکی از کالاها و محصولاتی است که توسط قشر خاصی از جامعه مورد استفاده قرار می گیرد. افرادی که از جامدارکی های تبلیغاتی استفاده می کنند معمولا دارای تعداد زیادی کارت های ویزیت ، کارت های اعتباری و یا مدارکی مانند بیمه خودرو ، شخص ثالث و … هستند و می خواهند همه ی آنها را در یک کیف در یک جا به صورت مرتب جای دهند.

به همین دلیل است که از جامدارکی استفاده می کنند. جامدارکی تبلیغاتی می تواند برای افرادی مناسب باشد که دارای مدارک بسیار زیادی هستند و به طور میانگین روزانه از آن ها استفاده می نمایند. جامدارکی های تبلیغاتی می تواند به عنوان یک هدایای تبلیغاتی هم برای کسانی که از مدارک خود زیاد استفاده می کنند بهترین گزینه است.

شما می توانید از جامدارکی های تبلیغاتی، هم به عنوان یک هدیه و هم به عنوان یک هدیه تبلیغاتی استفاده نمایید چون جامدارکی های تبلیغاتی دارای قابلیت چاپ نیز هستند. شما می توانید با چاپ کردن لوگو و یا برند مورد نظر خود بر روی آن تبلیغات خود را به شکلی حرفه ای انجام دهید. برای مثال وقتی شما لوگو یا برند شرکت و یا سازمان خود را بر روی جامدارکی تبلیغاتی حک می کنید و آن را به عنوان هدایا تبلیغاتی به مشتریان و مخاطبان خود عرضه می نمایید ، هرموقع آن ها از جامدارکی شما استفاده کنند، نام و یا برند شما را بر روی آن هدیه خواهند دید و نام شما در ذهن آن ها برای همیشه جاودانه خواهد ماند.

انواع جامدارکی تبلیغاتی را بهتر بشناسیم

جامدارکی های تبلیغاتی که سایز بزرگ دارند  دو گونه هستند : جامدارکی های تک مگنت و جامدارکی های دو مگنت.

منظور از مکنت چیست؟ مگنت در واقع مانند قفلی عمل کرده و از افتادن کارت ها و مدارک ها جلوگیری می کند و تولید کنندگان این مگنت ها را دو شکل نامگذاری کرده اند: دو مگنت و تک مگنت.

جامدارکی هایی که به به صورت مگنت دار هستند در رنگ های متنوعی مانند مشکی ، قهوه ای و عسلی عرضه میشود. ولی مشتریان بیشتر دو رنگ مشکی و قهوه ای را سفارش میدهند. بر روی انی مدل جامدارکی میتوان چاپ هایی نظیر سیلک، داغکوب و لیزر را انجام داد. جامدارکی های مگنت دار، دارای دو جیب در قسمت  بالا هستند که می توان از آن برای نگه داری اسکناس یا برگ چک  نیز استفاده کرد. همچنین دارای سه عدد جای کارت نیز میباشد و یک جای آلبومی که می توانید در آن عکس های خود را قرار دهید. در کل شما می توانید از کیف جامدارکی به عنوان کیف پول خود نیز استفاده کنید. جامدارکی دو مگن نیز به همین صورت است.

جامدارکی های کوچک یا همان خودرویی که از جامدارکی های مگنت دار کوچک تر هستند دارای رنگ بندی هایی نظیر مشکی ، قهوه ای ، عسلی و زرشکی است. بر روی جامدارکی های خودرویی می توان چاپ سیلک ، داغکوب و همچنین لیزر اجام داد. جامدارکی خودرو از لحاظ نوع جنس مورد استفاده گونه های مختلفی دارد که در هنگام سفارش مشخض میشود. جامدارکی های کویری ، جامدارکی های یوف خام و جامدارکی های یوف خام مقوایی که قیمت هریک متفاوت است و بنا به درخواست مشتریان تولید و عرضه می شوند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *